Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5533 ggr
paddorna-222
0

drömde om diamanter???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inatt drömmde att jag hittade diamanter??  Jag hittade en liten sak  i sanden som stack ut så plockade upp den och där satt flera små blanka diamanter, först var det som en liten kula med handtag med massor av diamanter sen fanns det fler saker med diamanter på,  i sanden alltså, ca 5-7 st saker jag var så chockad och nervös. Miljön var suddigt men jag vet att jag var ute själv och kanske gick ??

Så jag gick till smyckeaffären och frågade vad diamanter var värd,  han sa att de är värd 7 miljoner.. sen dog drömmen, mycket märkligt??

Missanpassad
0

Alla drömmar är personliga, men du kan enkelt finna vad din betydelse är.

Ha alltid ett block och en penna vid sängen och direkt när du vaknar upp efter en dröm så skriver du ner allt du minns.
Jag menar verkligen direkt, för 5 minuter efter du vaknat så har du glömt väldigt många ditaljer.

När allt är nerskrivet så skriver du dit datum och klockslag.
Alltid samma block och om det går samma penna.

På så vis kan du gå tillbaka och läsa dina drömmar och utväklas framåt av det du arbetar med när du sover.
Din nummerologi i drömmen behöver inte vara som den befintliga och din symbolik i drömmen är sällan som den befintliga utan helt och hållet personlig.

Grundregler och eller vägledning till en början kan man använda sig utav andras tydningar, men att våga att lita på sitt hjärta och om man så vill kalla det för sin själ.

Choklad
0

Sanden..stod du på en strand ? Isåfall betyder det att du är i balans. En diamant är det yppersta beviset på bra kvalite`. Du är en slipad diamant som gnistrar och glimmar med finess och skarpt ljus, det renaste. Du ser klart och och är mycket stark. Siffran 7 står för inre visdom. Hur såg vägen ut som du gick på? det är din väg genom livet, så ser din livsväg ut.

Drömmen kan också betyda att av de krossade drömmarna uppstår det vackra diamanter…betydelsen ser ovan..lyssna på din inre visdom, din gnistrande diamant.

U R us

paddorna-222
0

jag gick på sand, ej strand, utan typ lite som öken,  bara gick o tänkte ( studdigt miljö och blåste lite grann) ..jag gick efter stigen och jag tittade neråt alltså huvudet neråt och funderade mycket om livet, undrade hur mitt liv blev såå, lite ledsen var jag.  Sen såg jag någonting som stack ut, en lite sak.. och jag kollade närmare och grävde lite grann.  det lyste vackert, då var det diamant som lyste. Det var flera saker som låg nergrävt och jag grävde fram dem. Jag blev förvirrad och fattade ingenting alls. Jag var helt ensam och det var tomt runt om mig, bara sand.  När  jag plockade ihop saker  färdig och gick till affären o frågade vad de var värd. Det var man som kollade diamanter och sa 7 miljoner  kronor.  Jag minns att jag stod mittemot honom och ruskade huvudet och trodde inte på honom och svimmade. Då dog drömmen

Choklad
0

Men jisses! Tänk om du ska vinna på lotto eller nåt!FörvånadNej..jag vet inte, men hoppas kan man ju alltid!Skrattande

Ja,,du ska inte vara ledsen för du får belöning enligt ovansagda i nr 2. Så tolkar jag det .

U R us

paddorna-222
0

hihihihi… jag hör av mig sen och berättar hur det har gått.. Jag lovar..

Ha en trevlig kväll kram

[outgrundlig]
0

en återkommande dröm jag hade i min barndom var att jag flög och var svävande och framför vår trappa i mitt föräldra hem, inte där jag bor nu, framför trappen där så låg det pengar, mynt som jag bara kunde plocka upp ur sanden,stenen, hur mycket som helst, ju mer jag grävde medans jag svävade så kom det fram mer och mer. Detta upprepade sig osm sagt. Var detta en sanndröm? Idag lever jag gott och har inga ekonomiska problem, tack vare min tro.

Ville bara dela med mig till #0 så den vet att detta hände mig när jag blev äldre. Samt även till dig Choklad som tycks ha en bok inom dig av kunskap om drömmar, vad säger detta om mig? Jag går ju inte på en strand, jag flyger ju!!!Glad

Choklad
0

# 6 Du har din frihet och pengarna du plockade verkar vara en oändlig källa av energi.Trappan betyder att du gick till ett högre medvetande eller till en bättre "status" i ditt liv, karriär eller liknande, nya lärdomar etc. Att gräva betyder att man utreder något, och av detta kom det energier i mängder…I symbolernas värld så betyder pengar energi…ditt flygande är att du är fri att göra vad du vill i livet, som att gräva pengar t.exSkrattande

Tack så mycket för de snälla orden!Skrattande

U R us

[outgrundlig]
0

Åhhh, detta låter ju så som jag har det nu, och jag måste nu bara säga dessa orden ut i universum så att det förblir såhär….jag har det för alltid!!!!! Se tråden om positiva affirmationer så vet ni vad jag menar.

Tack Choklad, det stämmer verkligen med detta du säger om energi. Den har jag haft i hela mitt liv. Kanske att jag nu gör annat med min energi och sitter här vid datorn och inte murar fogar på mitt hus hehe. Tack, uppskattar det verkligen!

paddorna-222
0

hej igen…

jag kom på en sak när jag drömde om  diamanten, kan det vara så att diamanten talar om om att mitt barn eftersom jag ska få barn när som helst och drömmen vill tala om att jag kommer få vackraste barn ( diamantet) eller var tror ni?? Skrattande

ha det så gött

Choklad
0

# 9 SkrattandeJa! vilken underbar tolkning! och det är drömmarens egen tolkning som gäller..alltidSkrattande

U R us

Anna-H-K
0

Vilken härlig dröm..! En spontan tanke är att något positivt är på gång, något som ska komma in i ditt liv..!  Kram Anna

paddorna-222
0

nu har jag fött den vackraste barn, jätte lugn trots jag höll på inte överleva…Skrattande

Choklad
0

vad underbart! Grattis och stor kram till dig och den lilla..det är bättre än alla pengar i världenGlad

U R us

paddorna-222
0

ja det har du rätt…. ha det så gött Skrattande