Terry Evans??
**Hejsan!
På Måndag har jag blivit bjuden att gå på Terry Evans i Västerås. Han ska ha storseans eller vad det heter. Har aldrig varit på något sådant och nu undrar jag hur det går till?? Någon som kan dela med sig av erfarenheter från något sådant??
MVH Hanna**
Ingen som kan hjälpa mig?

Hej!
Jag skulle kunnat hjälpa dig, om det inte vore för att jag ska se honom i Umeå först i maj
men jag hjälper dig putta upp tråden i och med detta svar. Lycka till!
Hej, jag var på storseans när Terry var i Östersund, det var bra, men mycket folk! Hur det går till? Ja, när han får kontakt med "någon" så vänder han sig till den personen det berör och berättar/förmedlar saker. Han kan ibland också tala om saker om dig själv, typ såna saker som han omöjligt kan veta i förväg. Tex, i Östersund vände han sig till en kille, och frågade hur det var med hans nacke efter krocken. Du skulle sett killens min! Oslagbart och imponerande. Hoppas du får en givande och rolig kväll!
Skulle jättegärna också vilja gå på en seans. Har aldrig varit med om det.
Hoppas du får roligt.
Du behöver inte göra mer än att gå in och sätta dig och sedan lyssna.
Man sitter i publiken och Mediumet står på en scen.
Mediumet tar kontakt med nära och kära från andra sidan till några i publiken, så det kan ju hända att du själv får ett budskap.
Jag ska på storseans med Terry Evans den 27 oktober i Strömsund. Har redan bokat biljett och ser framemot den kvällen. Vill få med min kusin, men får inte tag på henne.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Jag har varit i Strömsund på storseans med Terry, två år i rad. Förra gången, nu i höstas, så fick han kontakt med två anhöriga till mig. Det var en upplevelse! Ni har något väldigt trevligt framför er, det kan jag lova.
Som andra har skrivit o förklarat här, så finns det inget att tillgå annat än, att ibland så brukar dom säga själva hur dom vill att man svarar om man får något….
Som att dom vill att man svara högt o klart om man känner igen personen som kommer från andra sidan när dom frågar….annars så ser du att du kommer att smälta in hur bra som helst, inga konstigheter alls….
Ha det så trevligt, och Terry är helt suverän, jag har varit på två av hans seanser, det är en upplevelse bara att höra honom tala med andra….man riktigt kan se deras miner och höras deras andetag när han får in tydliga träffar….
Var i västerås har terry evans storseans??
Jag bor ju i västerås och skulle hemskt gärna vilja gå!

Jag kan bara skriva som de andra här. Sätt dig i en bänkrad, se och lyssna till allt han har att säga. Han väder sig till de han får kontakt till.
Har sett Terry 3 gånger, 2 gånger på Stor Seans i Örebro och en gång på informations möte i hans kursgård i Fanthyttan. Du kommer inte att ångra ditt besök.
Åh…. har kollat. Det är slutsålt. Jag kan inte förstå att jag har missat att han kommer hit. Har även kollat ifall någon som ångrat sig har någon biljett, men icke… Suck.
Ja, men ni som ska dit kan väl berätta här hur det var?! Det skulle vara kul att höra.

#11 - Har du varit på Terrys Hemsida och kollat?
Alla höstens seanser finns där och du kan boka biljetter direkt på sajten. Själv ska jag och frugan på den i Örebro den 14:e september.
MVH / Jerry
Tänker boka till Strömsund i höst, men får göra det i morgon. Ganska många platser kvar än.
#13 Men då ses vi där om du ska dit. Bor du i Strömsund?
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

bllnäs ska jag absolut till :D
jag skulle också vilja vara med på en storseans med Terry Ewans, alla som varit på en säger att det är jätte intressant. Biljetterna säljs slut väldigt fort.

Jag var på storseans med Terry förra året. Det var en otrolig upplevelse.
Ska dit i år igen. Umeå den 12 maj :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

HAHa kul att jag kunde stava -.- BOLLNÄS menade jag såklart men det förstod ni kanske? :)
jag längtar redan efter detta. tack för tipset hörrni :)

Jag har varit på många seanser med Terry och flera andra, jag hjälpte en arrangör ofta på seanserna så det har blivit många under åren, sist jag var på Terrys var i Strömsund nyligen och det var en kompis som hade en biljett över så då åkte jag dit bara för att få något annat att göra den kvällen :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
ja Terry är outstanding. Jag har varit på en seans här i bollnäs för honom, det gäller att vara ute i tid med att köpa biljetter för de blir fort slutsåld.
Jag har även nyss slutat en 2-årig medium och intutionsutbildning hos Terry. Det är nog det känslosammaste och roligaste jag har gjort, verkligen personlig utveckling av högsta grad och bonusen är att jag har fått verktyg som gör att jag vet hur jag ska använda mina gåvor.

#20 - Jag säger som du Anki!
Jag går just nu i slutdelen av hans Avancerade Mediumutbildning och det är ju känslosamt eftersom han kör med PU i den högre skolan, men OJOJOJ så bra och utvecklande det är! Speciellt när man landar och börjar fatta vad det handlar om………

Och det kan ta ett tag det…..
…mer för vissa och mindre för en del! Men gosse, vilka resultat!
Värt varenda krona faktiskt!
Och jag är rabiat mot dyra kurser som inte är något att ha (vilket finns en del av som ni säkert vet). Och jag håller inte tyst om något jag ogillar heller. Men här är det guld hela vägen!
Andra kan nog en del men….
TERRY ÄGER!
*hihi*
/ Jerry
kanske man ska ta och gå när han kommer till övik för en hel dag senare i höst ? känns mycket pengar för en student men samtidigt så lockar det mig jättemycket
#22 men passa på å gå, han har fått otroligt bra kritik för just denna dag. Jag vet han hade en i Stockholm ifjol tror jag att det var och den drog folk hörde jag och de var väldigt nöjda. Jag vet att du får behållning för pengarna.

Jag ska försöka åka till bollnäs. Terry är bäst tycker jag så jag måste dit.

Puttar tråden.:)
Indigo nr22*! Jag funderar också på att gå i höst, men är tveksam över priset. Nästan 1000kr, men det kanske det är värt? Är ju också fattig student så…:P
Helst hade jag ju velat ha med min mor som jag skrivit lite kort om på "min sida", men på vilket sätt skulle det kunna hjälpa henne med livet, om det nu kanske kan göra det, på något vis?
Finns det en chans att hon kan få svar på personliga frågor om hennes liv, av Terry?..
Kram, Annie
#25 Det finns andra väldigt duktiga medium som håller seanser till betydligt lägre priser.
En seans är en demonstration vilket innebär att man är väldigt många åskådare och långt ifrån alla får kontakt.
Jag personligen tycker det är lika underbart att höra andra som får kontakt så mig gör det inte någonting om jag inte får ett besök direkt till mig men vill man verkligen få kontakt med andevärlden via ett medium så är det bättre att gå på en privat sittning.
Observera, som medium kan man aldrig ge några garantier för att en speciell person ska komma.
Man får besök av de man har mest behov av att få kontakt med.

Ok, men just här i övik tror jag inte det är särskillt ofta det ordnas seanser som denna. Har inte hört talas om fler, så därför känns det som en stor chans när jag hörde att Terry skulle komma.
Men får väl se hur det blir..
#27 Jag tror inte heller att det varit något liknande i
Ö-vikstrakten….i varje fall inte med Terry en hel dag.
Jag har redan köpt biljett och ser verkligen fram mot den dagen!

Låter trevligt det!:D
Jag är hemskt sugen på att gå jag med måste jag säga. Får väl ta lite av sommarjobbspengarna…
Sen får jag se till att hitta någon som vill gå med också, så blir det ju roligare!..
#29…annars så kan vi ses där…

Ja, det vore trevligt!^^
Om ni tänker att ett sk kändis medium drar ett stort antal besökare. Skulle tänka mig att på en seans med terry är det ca 2% chans att det blir just du. Om någon som inte är så känd ökas sannolikheten i mycket större grad.
#32 Det här är inte en seans ha ska ha i Ö-vik. Det är en slags kort utbildning i bl.a. Bergsmeditationen + en del annat.
OK
#33 Jaha, ja då förstår jag ju lite bättre
, det låter jättekul och intressant, hoppas att Ni får en givande dag:)