Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 2410 ggr
FerretCrow
0

Hemsökt hus?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej på er alla!

Jag hoppas ni ska kunna hjälpa mig att analysera huset jag och min familj bor i.

Jag hör ofta någon gå på övervåning och springer i trappen men när man kollar finns ingen där.

och dessa ljud hörs lika väl som om jag själv skulle klampa upp för trappen.

Måste tillägga att vi bor i ett mycket gammalt hus och att oväder kan ge knarrande ljud men jag är säker på att det inte är detta.

Sedan i lagårn har vi ett snickeri som jag ofta är i och känner mig iaktagen. Ibland blåser det även till fasst fönster och dörrar är stängda.

Detta gör att jag känner obehag och oftast går därifrån.

och jag skulle få veta vad/vem som är där skulle jag kanske bli lugnare.

kan någon se något?

Bifogar här en bild på trappen

tack på förhand

FerretCrow
0

detta är hallen ovanför trappen

FerretCrow
0

Detta är första rummet i snickeriet

FerretCrow
0

och det bakre rummet.

[rore]
0

Hej!

Jag undrar om du har någon bakgrunds historia på huset, eller om du har möjlighet att skaffa det, och kanske lägga ut det lite senare i tråden här.

Det är ju alltid roligt med lite feedback, Tungan uteSå man får bekräftelse på det som man eventuellt får till sig, eller om man är helt ute och cyklar;)

har inte tid nu att känna av, men återkommer längre fram.

Ha det så gott.

snurro89
0

varför finns det ett snickeri i huset (?)

Choklad
0

Någon mer än jag som noterat frånvaron av Orber? lite konstigt tycker jag…

Jag återkommer också senare..

U R us

snurro89
0

Chocklad, hur menar du då? De syns inga Orber på bilderna?

Choklad
0

Nej just det ..det brukar alltid vara Orber på sådana här bilder..GladJag bara tänkte att energierna ville visa sig …

U R us

sven-g
0

Hur detta nu än är, så är det inget sånt som behöver hjälp utan någon som är där och ser till er.

snurro89
0

jag tycker nästan, man kan känna av något på bilderna men iallafall som sven-g säger, vem de än är vill bara andarna kika till er/dig och se att ni har de bra & visa att dem finns där.

Choklad
0

Jo..jag har hittat en orb…på #2…uppe i höger hörn

U R us

snurro89
0

#11 Vi har snackat ganska mycket om de här på iFokus, övernaturligt & spökbilder, allt sånt där är inte övernaturligt/orbs utan, det kan oxå vara damm och reflektioner alltså jag tycker inte de där ser ut som en orb eftersom en orb ska vara (stor & lysande) de där liknar mer damm men om du tolkar de så, så ja visst^^

FerretCrow
0

#4 ja jag har lite historia då jag vet vilka somm bott här tidigare alltså före oss. och sedan vet jag ytterst lite om vad som funnits på gården. känn på när du har tid =)

#5 snickeriet ligger inte i huset utan i ladugården som jag skriver i inlägg #0

#9 och #10 kan ni se om det är en man eller kvinna? och kan ni kanske få fram något om dom? alltså varför dom är på våran gård?

#11 kan inget alls direkt om Orber men det kan även vara skit på min kamera lins =(

FerretCrow
0

Vill ni ha fler bilder? säg baar till om ni vill ha rummen/trappen i andra vinklar =)

sven-g
0

I huset en mindre man han ser snäll ut

FerretCrow
0

#15 =) kan du se vad han har arbetat med eller liknande? ju mer man har så kan man ju efterforska

sven-g
0

Om jag gör det så skickar jag pm.

FerretCrow
0

#17 tack =)

FerretCrow
0

har hittat detta gamla kort i snickeriet. kan det säga er något? kan detta vara anden ni ser i huset och i snickeriet?

Choklad
0

# 12 Jag tror att jag vet vad en orb är..i de flesa fall…sa inte att det var något övernaturligt med den hellerFlört…men allt är inte damm..och om det är en starkt lysande orb så det inte heller något säkert övernaturligt, damm kan också lysa ..

U R us

snurro89
0

#19 Vet du något om han lever?

[marion69]
0

jag får en känsla av att något är ombyggt och han gillar inte riktigt det

FerretCrow
0

#21 det är ju det jag vill ha svar på genom er. jag vet inte alls då jag bara hittade detta gamla foto.

#22 vart är det ombyggt? i huset eller snickeriet?

snurro89
0

#23 får känslan av att han inte lever, men det är ju inte säkert.

FerretCrow
0

#24 med tanke på att kortet ser så passt gammalt ut och även han ser gammal ut på kortet skulle jag gissa på att han inte finns. svärmor har ju bott på denna gård ett tag så jag ska ta till och fråga henne lite men gruvar mig även lite ifall det är någon hon känner och sedan är hon även livrädd för andar så jag vill inte skrämma upp henne =(

Choklad
0

Jag känner stort obehag när jag försöker läsa av mannen…han vill vara ifred …bitterhet och svek känner jag av . Men han kan inte skada er…han har inga tenderser att vilja skada, utan är bara väldigt bitter på någon eller något, det är vad jag kan få fram så här snabbt nu bara. Hans liv har inte varit av det lätta slaget, han har fått kämpa och blivit lurad.

U R us

FerretCrow
0

#26 okej. tack det verkar intressant =)

snurro89
0

#25 Var inte orolig, ingen ande kan göra någon skada, dem är som oss så varför vara rädd för dem? Visa dem respekt så kommer dem visa dig respekt…

FerretCrow
0

#28 jag är som sagt inte rädd bara tycker det är obehagligt. men kan ju inte tvinga svärmor att vara orädd.

snurro89
0

#29 Nej jag vet, men jag menar att man ska inte vara rädd för det,

Bara onödigt, men alltså det är klart hoppas de blir bättre!