Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: reinkarnationtidigareliv
Läst 1681 ggr
klarabella
0

Regressionskurs?

Någon som känner till om det finns någon som ger regressionskurser antingen helger el ev längre i Göteborgstrakten med omnejd.

Anjowa
0

Tarotkatten i Borås har fina kurser.

Gick en själv för några helger sedan.

/Josefin

klarabella
0

Du menar kurs nu? Jag var in på sidan men såg bara att de utför regressioner och har mediala kurser endast?

Jag är alltså ute efter att gå kurs och lra mig utföra regressioner.

Anna-H-K
0

Har funderingar på att hålla en sådana kurs framöver…men inga datum bestämda!   Kram

Kvickast
0

#3 ha dom gärna i Hälsingland då :)

Anna-H-K
0

#4 Jag kommer att ha kurser i Hälsingland hjärtat & en & annan här i Värmland med en del "gäster" oxå..;)

klarabella
0

#3 Vart finns du? Någon hemsida?

Elisabeth-J
0

Här finns Jörgen Sundvall:

http://www.sseah.se/tlt.htm

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Anna-H-K
0

Å.sorry Elisabeth för att jag "gjorde reklam" Skäms Var inte min mening!!

klarabella
0

#8 Får man inte ge tips här inne el vad??

Anna-H-K
0

#9 Elisabeth får förklara & ta bort mitt om det ej passar! Brukar vara hårt med att marknadsföra annars ! Tänkte inte på det då jag skrev mitt inlägg Skäms

klarabella
0

Någon som gått hos Jörgen Sundvall?

Om jag förstår det rätt så är hans tidigare liv utbildning ett block i en hypnoterapiutbilning och inte fristående?

Rätta mig om jag har fel..

klarabella
0

#10 Ok jag förstår, i så fall tycker jag det är fel för det är väl helt kanon tycker jag att hitta kurser och likasinnande på sådana här ställen.

Anjowa
0

Detta var den mediala kursen iof.
Vi fick lära oss att läsa av tidigare liv, ta kontakt med andevärlden, lite healing och föremålsavläsning. Sen fördjupade vi oss i tidigare liv och andekontakterna.

klarabella
0

#13 Fick ni guida ner någon annan till ett tidigare liv med?

Anjowa
0

Yes. Vi jobbade alltid två och två. Och "ledarna" kunde hjälpa till om man fastnade. Lite klurigt första gången, men det blev riktigt bra.

Annira
0

Hmm, visst var det Jörgen som var med i "tidigare liv" som gick på kanal 5 för ett antal år sen?=)

Annira
0

Föresten, sa du sundsvall Elisabeth?:o Jag trodde det var i stockholm han höll till?

Är det sundsvall så är det ju något som är nära mig för en gång skull- 3 timmar ca.=)