Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 829 ggr
dark-sunshine
0

är jag hemsökt?

Jag har alltid haft intresse för det övernaturliga. Och när jag såg en man bakom mig på en massa bilder var jag övertygad om att detta var en ande/spöke.

Hade precis varit ute och badat så ville dusha av mig klorlukten. Handukarna var slut så hängde upp min så prydligt det gick på handukstorken. När jag stod och dushade hörde jag ett ljud, tänkte inte mer på det föränns jag gick ur dushen och handuken var borta.. Den låg då på golvet borta vid dörren. dörren  var låst.

Har ibland hört viskningar i örat som uppmuntrar mig att gå efter vad jag känner för att göra, men endast när det kan skada mig i längden.

Hjälp mig! Är jag hemsökt eller rent sjuk i huvudet?

sven-g
0

Ingent av ovan tror jag. Dvs normal

[kvasthilda1972]
0

#1 jag håller med sven-g

lenjon1
0

Nä men så härligt. Det är din guide som viskar i ditt öra.

Lyssna och ta till dig.

Du är absolut inte galen och hemsökt är för mig något negativt. Det här är ju din vägledare. Känn tacksamhet att du kan höra och utveckla det ytterligare om du känner att du vill.

Lycka till

Kram Lena

SilvianLuna
0

Min vän. Du är inte hemsökt och viskningarna som talar om för dig att göra det du känner för kommer inte att skada dig på något sätt. Det handlar om att tolka signalerna på rätt sätt. Du behöver inte vara rädd, för det okända uppmuntrar till rädsla när vi än inte har kommit till insikt om vad som händer när vi helt okontrollerat får dessa kontakter.