osho zen tarot
Du får gärna träna på mig sen om du vill :-) Hoppas du blir nöjd med korten :-)

Du får gärna träna på mig åxå, lycka till 
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
#1 & #2
jadå, ni blir först på min lista, hihi :)
kram

Vilken fin kortlek!! Ska kolla om det finns fler kvar 
Du får gärna öva på mig med.
Kramiz
självklart!
men kom ihåg att det tar några dagar för dom att komma också..
ha det bra, kram!
Då ser vi fram emot detta…
Sisa
jag med :)
kram

Jag vill med vara med tack
självklart, luxplyr 
Ja med
Jag vill också,om det finns "plats" kvar..
såklart, soulwings
bara att alla är medvetna om att det kan ta upp till en vecka.. tyvärr :(
men det tar längre tid med gratis frakt, och då tar jag hellre det än att betala 50:- för två dagar tidigare, hihi :)
Du får gärna öva på mig med :)
Självklart får du öva på mig med.. 
Alma
övar på alla soom vill :)
dock så får ni vänta lite somsagt, men jag pm'ar er när jag har fått hem den :)

Du får gärna träna på mig! Alltid spännande
Jag har oxå osho zen tarot , köpte den på affären vattumannen som ligger på drottninggatan i stockholm fast de kostade 300…
haha, jo jag skulle dit cokså, men sen så sökte jag på internet, och fann ett billigare alternativ :)
egentligen så skulle jag till vattumannen idag, men jag hann inte, och det är stängt imorgon, och mitt busskort gick ut idag och så, :)
Men de va väll bra att du hitta det billigare visst är det fantastiska kort Så bra kortlek tycker jag Lycka till med din
!
tack så mycket :D
jag fick tips av några stycken i min terothjälp tråd, så jag sökte på alla kostlekar och jag fastnade bara SMACK för osho zen! :)
jag får en jättehärlig känsla av att bara titta på korten och jag tror att det blir ett nöje att lära känna dom 
#20 Vad kul, du får berätta mer hur det går med din tarotlek. Vill gärna att du tränar på mig med.
Lycka till…
Kram Jile
självklart, jile. det ska bli jättekul!
kram
Vill du så kan du få träna på mig också
självklart! jag tränar på alla som vill! 
alla som vill kan mejla te mej, med jag svarar på era frågor imorgon när jag har tid, jag är nybörjare på tarot med men är helt okej:D!