Dagens 11/7
G´morron!
Tänkte jag skulle få chanscen att vara först idag. Jag önskar alla en trevlig dag och eftersom det är Lördag så kanske det blir lite Rock ´n´roll………?!
mvh;
Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
God morgon!
Hahahahaha, Vilken kulig bild
Jag hoppas ni alla får en härlig lördag.
Godmorgon!
Lite seg idag då jag inte kunde somna igår (imorse snarare) och hade mycket tankar i huvudet om allt möjligt.
Här i Luleå skiner solen från en i stort sett blå himmel, så det kanske kan bli lite bad idag! Äntligen! 
Sen väntar jag att mina svärföräldrar ska komma hit! De har längtat efter barnbarnen men deras husbil har varit på verkstad och delarna som behövdes har tagit en vecka att få. De skulle varit här redan i början av veckan.
Ha en skön lördag och ät inte för mycket lördagsgodis! 
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
ska försöka att inte sätta i mig allt godis
*Ertappad*
#3 Där fick jag dig!
(jag tog mitt igår!
)
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
hahahahaa,, 

Här i mitten av Dalarna skiner solen, men med dom moln som syns blir det kortvarit. Ha en trevlig Lördag
Här i mitten av Dalarna skiner solen, men med dom moln som syns blir det kortvarit. Ha en trevlig Lördag
God morgon på er. Helt underbar bild….
Ja får väll se om det blir regn eller vad det blir. Ska sticka ut en sväng med mistingen här som är hemma. Han ska få gå på leklandet…..är värt det för han kräver verkligen inget utan kan mer eller mindre leka en hel dag med sin bilar.
Önskar er alla en underbar lördag!!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

hej på er en bit in på dagen!
Ha det gott alla!
God morning hehhe!
Vilka härliga bilder
Ni visar…
Blir lika förvånad, och glad varje gång
Kram 

Det är väl alltid rock n' roll?? :P
Har två kompisar som fyller år i dag, men en i USA och en i Norge, så det blir inget födelsedagspartaj..