Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 2441 ggr
snurro89
0

Jackons dotters tal..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Michael jacksons dotters "Tal" vet inte verkade, vara lite falskt, men samtiidigt är det sorgligt stackarn…

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=273951c1-abd5-4a24-99ac-13d8dee153f2&from=SVSE_Starlounge&tab=m1194352534920

Klicka på länken för att se…

[mia-38]
0

Förlåt…men hur får du det att verka falskt? Flickan sörjer sin pappa.

snurro89
0

Nja, de har du rätt i, men en sa, de o då tyckte jag de lät lite falskt, irrretera dig inte på de bara xD

[mia-38]
0

Jag irriterar mej inte på det. Men tycker de kan få sörja i fred. Inget illa menat nu.

KramSkrattande

Mads
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tyckte det var från hjärtat och jag grät upp en hel toarulle på den ceremonin, tänk om människor bara kunde visat honom kärlek när han levde…Kolla bara vilken härlig energi han hade när han hade roligt men en god vän…

Kram

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Jag grät med Mads igår. Han var en fantastisk människa. Jag kollade även hans konsert efter. Man trollbands.

tommytoe
0

Det var känslosamt. Tittade på det från o till och när bröderna o dottern talade tyckte jag det var svårt att inte få tårar i ögonen.

Mads
0

Jag började med en toarulle, den räckte inte…mina tankar går till barnen och familje. Speciellt Janet och mamman utöver barnen. Pappan kan fara & flyga som  många kända igår visade…

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Håller med dej med tommytoe.

Det är tråkigt att det alltid ska florera en massa rykten och förtal efteråt. Låt han få ha frid i sin grav. Det som har varit har varit.

Tyckte hela ceremonin var helt fantastisk. Tror han hade uppskattat det. Men han var nog säkerligen med. Skrattande

Happyspirit
0

Dotterns tal grep mig hårt. Den var verkligen inte falsk någonstans. Starkt gjort av det lilla flickebarnet tycker jag. Där brast det för både mig och Niclas när hon ställde sig vid microfonen. En beundransvärd insats av den lilla flickan. Så otroligt mycket kärlek<3

stina63
0

Inte var det något falsk eller påtvingat av flickan,,Greps själv väldigt av att hon ville framföra sin kärlek till sin pappa.

Aries83
0

Tyckte inte det var falskt nånstans, jag blev rörd till tårar av det det talet , det kändes så genuint.

Fonrims
0

Även jag berördes av dotterns tal. Såg absolut inget falskt över det alls. Väldigt rörande.

Jag är ganska avundsjuk på min sambo, som har sett den konserten (som visades på tv igår) i Sverige… Michael Jackson var magisk, och det tråkigaste och sorgligaste är nu när han är borta så "duger han" som han är.

[mia-38]
0

#12 Ja jag kunde verkligen inte sluta titta. Han har/hade ett säreget rörelsemönster. Skrattande

Regina26
0

jag tycker inte heller att paris tal var falskt..

barn älskar sina föräldrar villkorslöst oavsett hur de är eller vad de har gjort…

tycker dessutom att mycket av det som sades igår kväll på cermonin borde sagt till Mr Michael Jackson himself medan han fortfarande levde,,,det skulle givit honom så mycket kraft att kämpa för att bli frisk..

man ska hylla varandra som människor och visa varann kärlek när man fortfarande lever…

MJ gjorde så mycket gott i denna värld som han knappt fick en fis tillbaka för..

hoppas att media nu kan lämna familjen Jackson till att sörja ifred.

såg också filmen the jacksons- an american dream. och blev helt förtrollad..blev sen sittande framför tv:n till klockan 2 på natten…då fanns inga tårar kvar att gråta…bara en sprängande huvudvärk att försöka "bota"….och hela tiden blev jag påmind om och om igen varför jag alltid haft honom som min största idol…han var världens godaste människa….och musiken och danseerna det är och kommer för alltid att förbli MAGI.

BengtT
0

Jag har lite svårt att förlika mig med de många pedofilanklagelser som har riktats emot honom. Man vet ju inte riktigt vad man skall tro Obestämd

molly57
0

Jag tyckte nog,att det var lite onödigt.Att hon skulle

behöva "framträda". Dom hade, vad jag förstog,haft en

privat minnesstund före.Tycker att hon var alldeles

för ung för att världens blickar på sig.Specillt vid

en sån svår stund. Se bara hur Michaels liv var.att

ständigt vara i rampljuset,redan som ung. Jag hoppas

att media låter barnen vara.Tyvärr kommer nog hans barn

bli yttnjutad av familjen (Michaels pappa bl:a)och media,personer som vill få ut så mkt pengar som

möjligt..Men hoppas kan man ju alltid..

Mads
0

Titta på klippet jag lagt in, de visar vem han är Glad

Amor Vincit Omnia

Kvickast
0

Jag tyckte att det var starkt gjort av dottern att framträda inför alla människor, det hon sa kom från hjärtat.

Sedan tycker jag att det är lite synd att inte Michael fick höra det som sades om honom nu, det hade han behövt höra när han var anklagad för att vara pedofil.

För mig är han "King of the pop" nu och för alltid.

Hopoksia
0

Jag satte mig klockan 14.10 framför TV:n och blev sittandes till nästan hela showen från Dangerous. Mina ögon var trötta och ville sova.

Från det att Mariah Carrey började sjunga som första artisten på minneshögtiden så grät jag. När Jermaine sjöng "Smile" för sin lillebror kunde jag knappt se för alla tårarna, men när Paris grep mikrofonen och talade så brast alla fördämningarna. Det där gick rakt in i hjärtat. Så mycket känslor och så kloka ord från en 11-åring. Det där var mycket starkt och jag kan absolut inte se något som helst falskt i detta.

Sen tycker jag det är väldigt tråkigt att inte amerikanska folket och framförallt amerikansk media ställde upp mer för honom när han stod åtalad, och att media inte såg, hörde eller ville förmedla det kärleksbudskap Michael Jackson ville förmedla till världen. Media var allt för koncentrerad på hans annorlunda person för att lyssna på vad han verkligen ville säga och vad han gjorde för världens barn.

Och visst är han "King of the Pop" now and forever!

FridaYouKnow
0

Får jag säga min åsikt var det talet det mest äkta jag någonsin sett. Jag tycker det är svårt att prata om min pappa med t.ex. klassen NU, två år senare, och hon gör det inför hela världen så tidigt - det är riktigt mäktigt och väldigt väldigt modigt gjort. Hon älskar sin pappa och vill att han ska veta det.

Min simpla åsikt i samanhanget :)

Mads
0

Om kärleken hade visats när han levde hande han inte varit död…

Amor Vincit Omnia

Happyspirit
0

#21 Det hade han säkert varit ändå vännen<3 Allt har en mening men ibland har vi svårt att förstå varför. Jag tror att våran tid är bestämd och när det är dax så går vi. Thats it.

Elisabeth-J
0

Jag grät när jag såg/hörde hennes tal till sin pappa, oerhört gripande! Tycker så synd om barnen när dom mist sin pappa i så unga år. Kan inte se att det var falskt, det kom rakt från hjärtat och det var starkt gjort av Paris.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Regina26
0

jag måste nog ändå hålla med Mads…

Alla behöver stöd, kärlek och ömhet, speciellt när man har det svårt..Michael hade det inte svårt bara en gång…utan hela tiden under ungefär si så där 45 år….och blir man bara påhoppad av anklagelser, stämningar och annat skit så börjar man faktiskt sakta men säkert dö inombords en liten bit i taget..

som jag sa en gång innan…man ska hylla livet och varandra medans man fortfarande lever….man vet aldrig när man rycks bort från denna värld..

MJ:s sång texter hade starka budskap,,,,ändå stod han ensam och kämpade för mänskligheten..

There's A Place In

Your Heart

And I Know That It Is Love

And This Place Could

Be Much

Brighter Than Tomorrow

And If You Really Try

You'll Find There's No Need

To Cry

In This Place You'll Feel

There's No Hurt Or Sorrow

There Are Ways

To Get There

If You Care Enough

For The Living

Make A Little Space

Make A Better Place…

Heal The World

Make It A Better Place

For You And For Me

And The Entire Human Race

There Are People Dying

If You Care Enough

For The Living

Make A Better Place

For You And For Me

RIP MJ

FridaYouKnow
0

Det var någon som sa till mig att läkaren mördade honom när han kom till sjukhuset och att han egentligen hade en chans att leva, stämmer det?

Eija
0

Stackar jänta, och hennes syskon….jag lider så med dom….kan ju bara ana till hur dom mår, vet lite hur det var när min sambo avled och lämna oss, då var våran dotter 6 år, och det var det svåraste i hela mit liv jag har varit med om, när jag sen var tvungen att berätta för henne….

Jag ser heller inte något fejkande i hennes tal, det enda är ju att hennes faster hjälper henne lite med orden….och inget annat….

#25, jag kan nog med säkerhet säga dig att detta är bara helt tomma rykten….sådant brukar alltid cirkulera när någon kändis avlider….tänk på att det finns dom som fortfarande tror att Elvis Presley och John Lennon lever….

FridaYouKnow
0

26: Jo, jag tänkte också på det men ville ändå veta säkert :)

JILE
0

Ja vad ledsamt tycker jag, har ej sett dotterns tal, men när begravningen började på tv så kom tårarna av sig självt. Jag började med vattenbyte i akvariumet för annars har jag väl varit helt förstörd.

Man tänker väl på att han haft ett jobbigt liv och man känner starkt för de stackars barnen som verkade vara hans allt.

Jile