Lysrören
Idag när jag var hos sjukgymnasten och hade just satt mig på britsen började först ett lysrör att blinka. Det ena röret slocknade för att efter en minut tändas igen.
Efter några minuter började nästa armatur med 2 lysrör göra likadant och så höll de 3 armaturerna på i 20 minuter kanske.
Sjukgymnasten sa: Men vad är det för konstigt som händer? Han verkade mycket förvånad för de brukade inte slockna och tändas om vartannat.
Jag tänkte: Tack för att ni är här och hjälper med healing..då slutade lysrören att slå av och på.
Nu vet jag att de mina hjälper även vid besöken där som jag redan vet att de gör när jag är hos naprapaten. Men hon är medial så det visste jag redan. Men om sjukgymnasten är det vet jag inte. Kanske ska jag fråga honom nästa gång!
Kvällskram Jeremina! 
Ingen som har en fundering?
Jeremina. Jag har bara säker känsla att andarna följer efter dig överallt nuförtiden. Du behöver skydd och god energi att återställa din hälsa. Jag skickar också positivenergi till dig. Kramar. 
Det var inte som när lysrör brukar blinka för att de håller på att gå sönder. Och sjukgymnasten sa något i stil med: det är nog något märkligt på gång här.
De hade inte gjort så tidigare..kram till Pirkkolino! 
Visst var de med dej Jeremina! Har du gått ner i vikt, du ser så smal ut i ansiktet?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Jag la in en ny Avatar med ett nytaget kort och visst jag har gått ner 4 kg senaste månaden. Men sedan förra avataren så är det fler kilon.
Jag har också klippt håret ganska mycket och det gör jag själv, sparar in frissapengar! Har även snaggat hunden denna gång, jag brukar inte raka henne annars men nu var jag tvungen.
Kände att det var dags för en ny bild iaf nu…..
Snygg frisyr på snygg tjej!
Vovven ser ut att frysa*fniwss* stackarn.
#6 Tack, om du menade mig eller var det hunden? 
Ja vår lilla vovve är nog lite extra frusen nu men håret på pudlar växer ut såå fort! 
Hi hi jag menade dej förståss!
Kraaamar till dig Jeremina. 
#8 Jag har lite svårt att ta komplimanger nuförtiden..annat var det för 20 år sedan..fniss!