Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1903 ggr
Mirjami-78
0

Min morbror

Huset som min mamma växte upp i när hon var lite, där sades det att de skulle spöka. Efter att min mormor och morfar flyttat från huset till en annan stog denna gamla hus tom.

Min yngste morbror skulle vid ett tillfälle till huset och ut i skogen och fixa ved inför den kommande hösten och vintern. Han talade då om för min mormor och morfar att han tänkte övernatta i huset och slippa hålla på att åka fram och tillbaka med bilen. Mormors svar på det hela var då…..stanna inte själv där över natten för där spökar det. Min morbror tog ju inte sin mammas ord på alvar utan tänkte ändå stanna där i huset över natten.

Kvällen började bli sen och min morbror bestämde sig för att gå till huset och lägga sig och sova. Tyvär så var det inte så lätt att kunna somna i denna huset för min morbror hörde en massa konstiga ljud….Ja och till slut så var han så rädd att han lämnade huset mitt i natten med alla dörrar öppna, gasen i botten körde han hem till sina föräldrar och sa det att han alldrig mera tänkte sova ensam i de huset igen…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool