Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1763 ggr
Rocktjejen
0

Hjäälp!

Det hände en läskig sak i köket nyss som jag såg med egna ögon..Dörren in till köket smällde till hårt mot dörren till garderoben bakom köksdörren..inga katter var där som kunde orsaka smällen..sånt där tycker jag inte om och det sa jag högt också.sen kände jag en kall vin intill mig precis när det hade hänt..det har varit lugnt här annars med besök ett tag..men det här gjorde mig rädd faktiskt.Så nu lär jag vara uppe i natt

Ville bara skriva av mig.

Kram Eva

chik
0

Inte behöver du vara rädd.Du gjorde ju presis rätt,Sa till att det skall vara lugnt…Så Rädd behöver du inte vara..Utan var uppmärksamad på o försök få reda på vad någon vill.Om det är någon som är på besök.

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
0

Eva du behöver inte vara rädd men kolla upp om det är nån som vill uppmärksamma dig på nått. (Skrev det i natt till dig på FB).

Själv hade jag också några sådana saker tidigare i vinter (bla en vas som bara föll i golvet och gick sönder utan anledning) och då var det nån (förmodligen min rara farfar som har gått här i huset och tittat till mig hela livet och hjälpt mig vid tilfällen när jag har haft det svårt)  som taldae om att jag skulle börja ta det lugnare eftersom jag var väldigt upp i högvarv då och haft huvudvärk en längre tid.Den dagen tog jag mig tid att sova utan dåligt samvete och det kändes skönt att få vila.

Men jag förstår att du kanske blir rädd för jag kände så i många år när jag inte förstod vad det var som kom in i hust men inte fanns.Jag tom letade i garderober när jag o barnen var ensamma hemma inna jag skulle sova.

Två av mina barn har också hört men inte sett och mitt lilla barnbarn på 6 år hörde för ett tag sen att det kom nån genom ytterdörren och i trappen (vi har aldrig pratat om det så hon hört) men det fanns ingen då heller. Hon har även reagerat på den som är i deras hus samt lite mera.

Försök att fråga vem det är och vad de vill så ska du se att du får svar framöver.

Kram /Kerstin Solis.  Flört

Rocktjejen
0

Chik: Jag vart nog lite lättskrämd inatt dels för att jag inte alls var beredd på det o sen att jag såg det mitt framför ögonen på mig.Annars brukar det vara helt okej när för oväsen annars Glad

Kerstin: Ja jag såg att du skrev på FB jag svarade dig men du hade nog loggat ut då kankse..Jag frågade faktiskt om det var någon som ville berätta något för mig eller om det var något jag borde veta. Men bad om att vara mindre burdus nästa gång.Jag måste vara trög för någon/några försöker o få min uppmärksamhet men jag fattar väl inte antagligen..=)

Ja du fick då verkligen en bekräftelse dels om att du skulle ta det lugnt också Glad och att ditt lilla barnbarn också uppmärksammar saker som händer..det kan man ju inte bara slå bort.

Kram Eva

chik
0

Får Man vara nyfiken o fråga vad FB står för?

Rock..Bra att du försöker o få fram.Har också något som gillar o busa o jag har ingen aning vad dom-den vill..Vet alltså inte vem det är..Så kan det bli i bland..

Lena.P är jag i verkliga livet.

solblomman47
0

Chik Fb är förkortning av Facebook kom med du också vi är rätt många där från i Fokus . Flört

Choklad
0

jag tror att du ska sätta dig ner och fråga dem vad de vill och be dem om fler tecken…

U R us

Rocktjejen
0

#choklad. Japp jag får göra det när jag kommer tillbaka ifrån semestern..Glad

zahra
0

Hej

Jag har oxå varit med om skumma saker,men försöker aldrig bli rädd,utan försöker vara logisk,hitta förklaringar till hur det kunde hända.tyvär så hittar jag inte alltid det,o då kan det kännas lite obehagligt.

kram

Hickory
0

en av universums lagar säger att inget väsen kan påverka dig/oss utan att ha fått din/våran tillåtelse. den kan inte skada om du/vi inte bjuder den till det. möjligen skrämmas men absolut inget annat. nu menar jag inte att det finns onda andar, men möjligen förvirrade och rädda med taskigt humör.

dessutom var det där säkert bara en "vanlig" ande som styr med sitt eller ville få din uppmärksamhet. tänk ljusa tankar så kommer du blir styrkt och mindre rädd.