Att kunna se
Finns det något sätt lättare kunna "se" andar?
Jag får för mig att jag känner närvaro. Tyvärr är jag väldigt harig och rädd för vad det kan vara. Jag tro mig ha fått felra Tecken från min mormor som gick bort -97 i cancer. Hon och jag har alltid haft ett speciellt band sedan jag föddes -81.
Min ena älskade katt gick bort natten mot valborg i år hastigt i sjukdom. Önskar jag kunde få se lite Tecken från honom.
Finns det något sätt jag kan gå tillväga på för att visa att jag vi se dem. kan min rädsla skrämma iväg dem? Hur kan jag garantera att det inte är något ont. Det är det jag är mest rädd för.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Inte vill våra nära och kära på den andra sidan skrämma oss, och jag tror att det är därför dom inte visar sig för dig, detsamma tror jag även gäller för våra älskade husdjur.
Det kan också vara att du inte har öppnat ditt tredje öga ännu, jag vet inte men det är min gissning…
Och hur sjutton gör ja det. Genom Meditation eller hur? 
När jag vill öppna mitt tredje öga så ber jag om det heliga ljuset som skydd och sen går jag igenom alla mina chackran och tänker mig dom som en blomma som slår ut i chackranas olika färger, sen ber jag mina skyddsandar att ge mig deras speciella Tecken när jag är redo.
Om du vill öppna det tredje ögat så be att dina besökare inte skämmer dig,så ska det nog gå bra.
Ska man använda sig utav telepati eller prata med dem?
Jag gör både och.