Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1677 ggr
Aisha
0

Till alla medium!

Jag har en fråga som jag skulle vilja höra eran teori på och det är. Hur förklarar ni att man ibland känner precis som ett "spindelnät" när man får in energier ifrån andra sidan. Vissa säger att det är rädslan som man får in medans andra förklarar att man få in andra energier. Vad anser ni om den här saken?

Choklad
0

Rädsla? nej jag tycker det känns häftigt och lugnande..men varför och hur---kanske det är andens aura man får känna? Jag vet ju inte ..men .

U R us

Mads
0

Det kan kännas så när man har någon hos sig från andra sidan så för min del har det ingenting med rädsla att göra.

Amor Vincit Omnia

[rore]
0

Jag har läst nånstans här på saiten,, kommer inte ihåg i vilken tråd dock,,

Att detta fenomen visar sig i takt med det egna uppvaknandet, när det gäller det mediala,,

Sen är det nog olika för oss alla kan jag tro.

Choklad
0

Om man är rädd för spindlar så förstår jag att man inte gillar den känslan..Jag känner den mest på armarna..inte så ofta i ansiktet, men jag kan ha en "insekt" som kittlas istället, både i håret och på ansiktet..och så finns där inget

U R us

Mads
0

Det står om det hela i en artikel Elisabeth skrivit här på sidan.

Amor Vincit Omnia

[rore]
0

Jag tyckte det ,,

men kunde inte hitta den för att putta upp denna här,, är väl lite snurrig kanskeObestämdmen den är verkligen jätte bra att läsa igenomFlört

Aisha
0

Okej, då kanske Elisabeth har tagit upp detta då men vore kul att läsa vad hon skrivit. Vart hittar jag den artikeln då?

[rore]
0

Jag har suttit över en timme nu tror jag och letat,,, men jag hittar inte på denObestämd

Fattar inte vart den tagit vägen,,,,,,,,,,,

Ritva
0

Här är artikeln ni pratar om! Flört

Se och känna energier

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Aisha
0

Tack för hjälpen att hitta artikeln. Det var mycket bra läsning.

Ritva
0

Skrattande Det var så lite så!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."