Dagens 5/7
Godmorgon på Er,
Idag vaknade jag tidigt, kanske för att nattens sömn har varit god, det var lite svalare i rummet tack och lov.
Idag ska jag bara vara med familjen, min son åker iväg på Cykeltävlingar under hela nästa vecka och jag själv ska åka till:
Ramsbergs Medlemmsvecka *Ler stort*.
Det blir min Kära make och dotter som får hålla ställningarna här hemma med andra ord.
Ha det så gott allihop
Kram Hellas

Godmorgon!Ännu en härlig dag med sol.Idag ska jag lämna min hund hemma hos min mamma,jag åker på kryssning imorgon till Helsingfors med min son.Ha det bra!

Godmorgon alla och pigga Öbor.
Här i E-Tuna är det lite svalare idag med solsken och lite blåst.
Idag ska jag åka till Ina i Örebro,hämta upp Happyspirit och hennes man sen bär det av till Ina.
Där ska Happyspirit och hennes man ha gruppseans.
Det ska bli så kul.
Önskar alla en härlig dag.
Kram.
Godmorgon på er,
Svalare här också också men solen skiner fortfarande, ser ut att bli en härlig dag.
Ska ha en telefonsittning nu på förmiddagen sedan inväntar jag Happyspirit, hennes man och Maiya för gruppseansen hos mig, ska bli så roligt! :)
Önskar dig en härlig vecka i Ramsberg Hellas, önskar jag kunde åkt jag också, lycka till till sonen också med cyklingen :)
#1 Härligt med kryssning, ha det så kul! :)
Ha en fin dag alla, kram

God morgon!
Det blev sent igår men nu är man vaken igen och redo för dagens marknad och aktiviteter. Igår kväll var vi på Stenhammarn här i Backe, det fanns dans till Highlights, disco, fik, pub och höjdpunkten var ju Nordman som var så otroligt bra
Idag blir det mer och vi har fint väder, ganska svalt och solen kikar fram mellan molnen, bra väder för marknad.
Önskar er en jättefin söndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej på er! Här är det varmt i dag också,det har blivit mycket badande och solande.
Vika härliga utflyckter/träffar ni skall till! Önskar er alla en härlig tid.
Kram/Marina
god förmiddag,här i Dalarna kan man änteligen andas,13grader o mulet.passar perfekt att börja stor städa.
nästa söndag börjar ju DANSBANDSVECKAN o vår lilla by blir invaderad av dansugna som behöver någonstans att bo.
fick förfrågningar redan kl 9[blev väckt]om jag hade något husrum.
vilket jag har när jag bor själv i 5r o k.
nej nu ropar min röda snabeldrake på att få börja dagens arbete.
kram till er alla ute i etern.

Hej hej!
Oj, så mycket spännande ni har framför er. Lycka till med allt detta.
Här är det lite svalare idag. Men solen skiner, men det dyker också upp ett och annat moln på himlen.
Vet inte ännu vad vi skall hitta på idag. För tillfället är min sambo till sin far och hjälper honom lite.
Önskar er alla en fin Söndag!
God middag - här laddas det för full för vår medlemsvecka - hellas snart syns vi
Kram alla -önskar er en trevlig sommar!
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Godmiddag säger även jag,
Jag har jobbat fem timmar idag, och ska jobba fem timmar till ikväll… Så är det att jobba delad tur!
Det regnar på oss idag, och lite svalare är det, men skulle bli fint igen nästa vecka.
Elisabeth, jag har bott nästan granne med Nordman, min dotter har suttit barnvakt hos honom 
#6 Låter härligt med dansbandsvecka, jag älskar Christer Sjögren…
Kram från Sisa
God Eftermiddag!
En vecka kvar att jobba innan det blir semester.
Vad roligt det låter med Ramsbergsgårdens medlemsvecka och dansbandsvecka i Dalarna
kryssning och marknad.
Besök hos Ina hade inte heller varit dumt, men det var inte så längesedan vi sågs och då hann vi med mycket kul.
Hoppas få träffa Maiya, Happy och hennes man längre fram
Molnigt och varmt är det hos mig idag.Tar det lugnt och gör bara det som jag helst vill.Planerar in olika besök hos vänner under semestern t.ex.
Härlig låt på radion "How long med Eagles"
Go´eftermiddag!
Sitter just nu och tar 5-minuter.
Har bakat till morgonen och nu håller jag på att putsa fönster men skar mig lite på fingret så jag fick en anledning att vila en stund.Sedan blir det till att ut och spola av bro och altan och efter det lite matlagning. Semester…. vad är det för något. Ligger efter med allt hemma så det är en lång lista med saker som "måste" göras.
Hoppas att jag hinner ta det lite lugnt innan jag ska tillbaka på jobbet igen och då börjar vår jätte Rea så då blir det en massa att göra, förhoppningsvis med mycket kunder så vi får plats med höstvarorna som redan börjat att komma in.
Ha en trevlig söndag/Tatsu
Go bild. Tack detsamma!

#12 vilken söt bild!
Här sitter en till trött själ efter en helg som varit fartfylld, slocknar nog tidigt ikväll om det inte vänder så man blir jättepigg istället
En bild från ett av ekipagen i marknadståget 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus