Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: reinkarnationtidigareliv
Läst 1796 ggr
madeilene87
0

har jag bott här?

Inatt drömde jag något annorlunda, något jag aldrig drömt förut. Jag drömde om förr i tiden. Det var 1800-talet fick jag en känsla av och jag var tydligen rik för jag bodde flott och hade tjänstefolk och så vidare. Jag känner inte någon av de personer jag drömde om men i drömmen var alla familj eller vänner. Drömde om ett stort, fint hus och som hade vatten kring sig. Vattnet jag drömde om var jättefint och vackert men jag fick en obehaglig känsla av det. Som om man visste att det vore något hemskt som skulle döda en om man gick ner i vattnet. ja ni förstår kanske… trots det vackra så var det något obehagligt om det. Jag hade iaf i drömmen precis köpt detta hus tillsammans med några andra (vet inte vilka men jag sa att VI hade köpt detta…)

När jag vaknade googlade jag lite på herrgårdar och hittade huset jag drömde om. Det var detta huset .

snacka om att jag blev chockad. Huset jag drömde om var verkligen detta huset och det byggdes 1799 och såldes 1823. Kollar man på andra bilder så ser man att east side river flyter förbi där och därmed finns det ju även vatten vid huset.

vad tror ni? varför drömde jag om detta huset? :) vore skoj att höra era teorier

[outgrundlig]
0

Inte lätt för mig att avgöra men tycka kan jag så som jag skrev i min tråd På Tal om Drömmar.

Det viktiga är att du känner dig överens med dina tankar om detta. Det är liksom din vandring i detta och man mår bäst när man är överens med sig själv.Glad

Himla goo dröm och så kul att du hittade huset. Själv har jag drömt många drömmar och det utspelar sig i samma hus många gånger fast olika hus. Till slut så blir man mer och mer klar över saker.

madeilene87
0

# 1 nej förstår att det inte är lätt haha, inte lätt för mig heller.

det var iaf himla roligt att jag hittade huset :)

[outgrundlig]
0

Flört

Mysan59
0

Men shit, jag hade också verkligen blivit chockad om jag hittade en bild på exakt det huset/slottet som jag precis hade drömt om.

Undrar vad det betyder?

Kan nog vara svårt att få ett svar på om du har levt där eller inte, men vi får väl se om nån kommer in här och kan se nånting.

madeilene87
0

ja det var både spännande såkalrt men samtidigt en chock haha! Jag har ju inte ens hört talas om det där huset förut så jag kan inte ha drömt om det därför så att säga …

jag hoppas att någon kanske kan komma med något svar som verkar rimligt hehe…