Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 2668 ggr
pernillaa
0

Foto-avläsning

Hej

Jag vill öva på att läsa av fotografier så har du ett fotografi på en person eller plats eller ett föremål eller vad som helst som har en historia som du vet något om så gör jag gärna ett försök.

Vi börjar väl med 5 fotografier så de 5 första tar jag mig an. Men jag vill göra det när jag känner mig manad så ha inte bråttom med att få ett svar.

Det behöver inte vara något stort och speciellt med fotografiet. Vad som helst duger. =)

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

[GunillaF]
0

Jag kan bistå med ett foto på ett hus. Jag skickar pm.

sweethoney
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du kan få läsa av mig……. *ler*

Amor vincit omnia

signemo
0

Skulle du ha lust  så får du gärna läsa av detta armbandet och gärna ge mig ledtråd om var det finns. Tack och kram

Var rädda om varandra

Aries83
0

om du har tid .. får du gärna p:ma mig.

Choklad
0

Här kommer lite träd att läsa avGladom du vill och har lust

U R us

[GunillaF]
0

Tack pernillaa, det gjorde du riktigt bra! Skrattande

pernillaa
0

Åh tack ska du ha! =)

madeilene87
0

säg gärna till när du vill ha fler foton att läsa av :)

pernillaa
0

Nu tappade jag totalt suget. Sista jag läste av blev katastrof. Måste visst vara i form för det.

Men dig madde har jag väl läst av redan?

Kram

Choklad
0

Varför tappade du suget?

U R us

pernillaa
0

Började tänka på mitt liv och kom in på fel spår p.g.a. en färg.

Men men… =)

Choklad
0

Då kanske de färgrna drog sig till varandra? Lika söker lika brukar det ju heta…? för ibland blir det så för mig..liknande situationer rör till det så jag blir förvirrad, därför jag inte kan lita på det jag ser och känner in…

U R us

pernillaa
0

Kan mycket väl vara så. Jag har ingen aning faktiskt.

sweethoney
0

Det är lätt att tappa sugen när något kommer in och stör och rör till det….. Men du ska se att lusten kommer tillbaka snart!

Kram!

Amor vincit omnia

pernillaa
0

Ja säkert så. Men det är sällan jag är så öppen som jag har varit idag/ikväll så jag ville liksom dra av ett par bilder nu när jag var i rätt läge för det. Jag vill lära mig att känna när det är rätt och inte. Jag tar lång tid på mig att känna in bilder egentligen så det var så skönt att lyckas med ett par stycken rakt upp och ner idag. =)

Så nåt har jag då lärt mig idag. =)

Mysan59
0

Jag kan tala om att Pernilla är verkligen duktig!

Har blivit avläst förut…

Mysan59
0

Jag måste bara berätta, Pernilla har läst av min dotter som INTE tror på nåt övernaturligt och hon blev en smula fundersam att Pernilla kunde "gissa" rätt på såna saker som ingen kan veta. Glad

Nu börjar nog dottern ändå bli lite tveksam till om det finns nåt övernaturligt eller inte, för hur kunde hon (Pernilla) veta annars? Hon (dottern) frågade om jag hade berättat nåt, men nej, inte det Pernilla kunde se, hade jag inte nämnt. Flört

pernillaa
0

Det känns ju lite pissigt när det man får fram inte stämmer alls! Haha…då får man skämmas minsann! Men tack för dina lovord Mysan. Haha…bara för att jag sa "pissigt" förrut så höll jag på att skriva "Pissan" istället för "Mysan". =)

Haha…så det kan bli! =)

pernillaa
0

Jag tar gärna emot 5 bilder till nu. =) Allra roligast tycker jag att det är med platser.

Kram

evaste60
0

Hej Pernilla!

Här kommer ett kort från mig.

Kram Eva

evaste60
0

Vill bara säga att jag tycker Pernilla är jätteduktig! Andra gången hon läser av ett kort från mig och det stämmer så bra det hon får fram!

Kram Eva

[Spanaren]
0

Hej hopp här kommer jag med en plats till dig :-)

Lycka till/kram Spanaren

Ps Du fick bilden i ett pm istället och säg till om det krånglar!?!?

[GunillaF]
0

Om du inte har flera nu så kan du få ett till av mig! Ska jag skicka ett?

madeilene87
0

jo men det var inte mig jag tänkte på denna gången :)

[Spanaren]
0

Det kommer en bild till som pm till dig :-)

/kram Spanaren

pernillaa
0

Gunilla och Madeleine: Jag tar gärna emot era kort via pm så ska jag se vad jag kan göra. =)

[GunillaF]
0

Jag har pm:at.

Tiana
0

Får jag också skicka en bild till dig? Ett kärt ställe som jag har många funderingar om, men ingen kvar att fråga… H

pernillaa
0

Nä men skicka den du Tiana! =)

Men sen får det vara stopp för ett tag. Jag orkar inte något mer just nu. Skulle försöka med en bild senare ikväll men resten får vänta till imorgon eller i övermorgon kanske. Det beror helt på koncentrationen. Jag är utbränd och det går i perioder så ni kanske får vänta ett tag. Kan inte lova något. Så att ni är beredda på det.

Kram

Tiana
0

Det är ingen brådska för min del, ta det när du har möjlighet. Jag PMar bilden senare, den sitter på min dator där hemma och jag är nu på jobbet.

Som sagt - ta det när du är i form Skrattande

Swan
0

Om du har ork/tid skulle jag bli jätteglad om du ville läsa av en bild på migGlad

Tack på förhand:)

pernillaa
0

Jag vill tacka er som bidrog med bilder och lät mig läsa av dom. Det var otroligt givande och lärorikt! =)

Nu undrar jag ifall det är någon/några som kan bidra med en eller ett par bilder som jag kan spara och ha liggandes till jag känner mig manad att öva ännu mer?

Tiana: Jag väntar fortfarande på din bild, om du inte har ändrat dig vill säga?!

Kram

rockygubben
0

Det skulle vara kul!Skickar en bildså om du har tid över så skulle det vara kul om du kunde läsa av min dotter.

Tiana
0

Nej, jag har inte ändrat mig. Tyvärr blev jag liggande i ett migränanfall igår kväll… Gör ett nytt försök ikväll.

pernillaa
0

Usch vad jobbigt för dig. Verkligen. =( Huga

Tiana
0

Här kommer min bild - det är en gammal timrad "villa" som finns på min mormors ägor. Huset har alltid dragit mig till sig, och jag kunde sitta där i timmar och bara vara, innan det nu delvis rivits…

Får du fram något, så berätta gärna allt!

Kram!

littlefriday
0

Du får mer än gärna läsa av min far om du kan när du har lust för att öva lite. Finns nog en hel del att läsa av där :)

Jejje87
0

Hej! Jag har funderat ett bra tag, om du minns så frågade jag om detta för några månader sedan.. o nu har jag valt att "lämna ut" mig till dig :) Om du vill och orkar.

pernillaa
0

Tack för det förtroendet. Det kan som sagt bli liggande bra länge det där kortet men tar det allt för lång tid innan jag kommer mig för att göra det så skriver jag och kollar av igen så att du inte ändrat dig till dess. =)

madeilene87
0

jag bara undrar en sak..

kan man se på fotografier om hon är gravid?

pernillaa
0

Det vet jag inte. Det kan man säkert som med vad som helst vid en avläsning. Läste av en tjej som jag inte visste att hon skulle få barn och förstod inte det heller men jag kände av hennes foglossningar. Jag är som sagt bara amatör på det här.

Men vill du att jag tar mig en titt på någonting och säga vad jag tror så gör jag gärna det. Men det jag säger kan man inte ta för givet är fakta.

Annisangel
0

Du får gärna försöka med lilla mig!! Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Jejje87
0

Ta det i din takt du! :)

Annisangel
0

japp, ingen brådska alls! Glad

Många Goa Kramar

Annisangel