Ljusvarelsen
För cirka ett och ett halvt år sedan så hade jag em väldigt märklig "dröm" jag minns inte hela nu, men jag tror den har haft stor betydelse för vad som hänt i mitt liv sedan dess. Natten efter drömmen försökte jag få hjälp att tyda dem men har väl inte fått något vettigt svar.
Jag var vid den här tiden väldigt otrygg och besviken över vilken tur mitt liv tagit efter olika mindre bra händelser.
En natt så drömde jag..
jag var med min första kärlek vet inte vad vi gjorde, men hans mamma var inblanded åp något negativt sätt. Hur som så kom en staarkt lysande varelse som gav mig massor kärlek så jag var helt varm innom mig den fick mig att börja sjunga jätte högt jag sjöng så allt belv bra och bara kände kärleken och värmen från den.
Den värmen var kvar när jag vaknade på morgonen. Den kan jag känna fortfarande när jag tänker på det. men inte lika star som i drömmen.
Vad har hänt efter det, till en början inte mycket, men för ca ett år sedan så var jag så nere att jag inte visst varför jag fanns. Men efter lite funderade på vad som får mig glad så gjorde jag beslutet att satsa allt på en barndomsdröm som jag aldrig någonsin testat, att dansa. Det har vissat sig vara något av det bästa jag gjort! Jag kan säga att jag är så lycklig sedan jag gjorde det valet, väldigt fattig men lycklig! något säger mig att ljusvarelsen vissade mig lite vad livet ska vara, jag vet inte, men jag vill berätta min historia, själv tycker jag cet är fantastiskt!
något jag undrar över är om någon annan stätt på dessa varelser? Vad har hänt efter mötet?
// Elle