Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1764 ggr
Rorosjons
0

Mystiskt Hemma

_**Nu på sista tiden har det blivit mer och mer.
Hör röster, ser saker osv.
Är jag kanske bara tokig?

**Ibland hör jag någon säga mitt namn. Ibland med klar röst, ibland med krasslig röst.
Det kan blir var som helst.

Sen ser jag människor gå förbi mig. Sett mycket i stallet (det är byggt av pappa för 3 år sedan), även inne i huset. Stallet står cirka 10m ifrån huset.

Idag när jag dammsugade hände det värsta jag vart med om, när jag passerade min garderob så slängdes dörren upp. Jag stog ca 30cm ifrån dörren. Och när jag kollar in så ser jag ett ansikte, det var iaf format som ett. Men det försvinner efter en halv/ en sekund.
Blev hur rädd som helst.

Är det bara jag som är tokig elr är det sant?
Kan också säga att ca 150m ifrån oss finns ett spökhus. Det sägs att en tjej blev mördad/dog i det huset på övervåningen. Går man in så kan det ta stopp i trappan och man måste backa och sen gå igen för att komma upp.
En bild har även tagit på huset, då ser man att det står någon elr någonting i fönstret. Hemskt.

När min pojkvän var hos mej så var vi ensama hemma och klockan var runt 22.10. Vi går och lägger oss och har lite mysit bara, dricker lite varm choklad och sånt. Sen helt plötsligt så hoppar min pojkvän till. Och frågar vad det var som lät. Jag är ganska van med att det smäller och har sig hemma, men blir väldigt rädd om jag är själv. Då visar det sig att en av dörrarna till torkskåpet har öppnats och sedan stängts och sedan öppnats igen. dörren var öppen när vi kollade men jag hade stängt den efter jag hängt upp kläder runt 21.45. Och katten var inne på mitt rum när det hände och det var som sagt bara jag oh pojkvännen hemma.

**Är jag tokig elr kan det vara sant?
**_
Ville bara skriva av mig.

[outgrundlig]
0

Du är inte tokigFlört

Mitt råd till dig är att du kontaktar någon, ett medium, som kanske kommer hem till er och känner av huset etc. Det låter som att det kan vara läge för det. Då kan ni få klarhet i vad det är som vill sägas till er genom att det "spökar". Oftast vill ju andra sidan kontakta oss och ge budskap, men för att få vår uppmärksmahet så "spökar det som vi säger". Det är inget att var rädd för eller tro att vi är galna, det är bara deras enda sätt att få vår uppmärksmahet. Men för att ni skall veta vem det är, så kan jag rekommendera er att kontakta ett medium.

Lycka tillGlad

Rorosjons
0

#1 Tack för ditt svar =).
Kan det va så att dem vill att ja ska göra något som dem aldrig hann?