kommer igen
Jag tror mig veta,jag tror mig förstå,,, ändå tvivlar jag emellan åt.
Ju tydligare Tecken desto mer ifråga sätter jag,,, Lurigt detta jue.
Vill bara berätta om en händelse,, som egentligen började för snart ett år sedan.
Min stav mixer var fullständigt bort. Jag gick igenom alla skåp och lådor i köket,, flera gånger,, under en tid,,
Va 17:on,, den kunde ju inte bara gå upp i rök,, eller?
Så,, accepterade jag att den bara plötsligt var puts väck.
För några veckor sedan så satt jag hemma hos en kompis,, hos henne försvinner grejor,, och läggs tillbaka på andra ställen,,,
Då talade jag om det mystiska försvinnande av stavmixern hemma hos mig,,,,
Vi skrattade åt det hela och jag sa rakt ut i luften : Snälla,, lämna tillbaka min mixer,,,,
stämningen var på en barnslig nivå.För vi skrattade fnittrade och gick på,,, så där lite halv knasigt som det kan bli ibland.
Några dagar senare så skulle jag ta fram ett korsord och drog ut fel låda,,,,
VIPS,,, Vad var det som låg där då??
Jo men visst,, min saknade mixer.
Grejen är att just den lådan hade jag rensat ur och tömt ca 2 månader tidigare,,,,,,,,,
Jag tackade så mycket för återlämnandet..
Vad annat kunde jag ha gjort,,,,,,,,,,,,,?

Ha, ha! Ja visst är det häftigt med sådana upplevelser..då kan man inte mycket annat än acceptera att man inte är ensam i huset
.
En god vän till mig fick en liknande upplevelse för ett tag sen och hon har vägrat tro på allt "övernaturligt". Hon letade efter en nyinköpt potatissticka och vred ut o in på alla lådor, engagerade familjen i detta men icke! Kunde inte hitta den. På natten drömde hon starkt om sin farmor o kunde t.o.m känna hennes lukt när hon vaknade. Gjorde frukost o drog ut en låda m bestick och överst ligger potatisstickan..! Hon ifrågasatte sin familjs påhitt starkt men alla satt som fån och ingen förstod något. En vecka senare upprepades detta men med ett papper som var puts väck, drömmer om farmor o när hon går upp ligger pappret på köksbänken framför micron..DÅ började hon förstå att det var något lurigt. 
Hon gick då med mig till ett medium och hon behövde inte ens gå innanför dörren förrän mediumet började skratta o sa att det var massor av aktivitet runt henne..det var hennes farmor men även mormor som var där o hjälpte till! Nu är alla tvivel bortblåsta för hennes del…
~ Medarbetare på Tarot ~
Ja,, det är härlig
Ja detta känner jag igen mig med min sambos skidpjäxor som jag tjatat om här …vi letade igenom hela källaren och vi var ju där varje dag hela vintern, men så plötsligt stod de brevid frysboxen bara som om inget hänt. en liten råttskit låg i men inget mer än damm.
Har de råttor i andevärlden med :-)
Undrar vem som gömde dem isåfall, Birgitta Werner sa att det var en lång smal man som stod och skrattade och hon fick namnet B.
Man är ju så intresserad….har en aning om vem det kan vara.