OT - En glad nyhet
Idag fick jag reda på att jag blivit antagen till föreningen/nätverket "Female Artworks of Sweden"
Jag trodde inte att min utbildning skulle räcka, men de ville ha mig ändå.
Detta känns fantastiskt och jag är så tacksam. Det känns väldigt stort detta och det är med största ödmjukhet jag ska jobba för att kunna vara med i nästa evenemang/aktivitet de ska ha.
Den aktivitet som de ska ha till hösten är för sent sistadatum. Jag fick visserligen en förfrågan men det är en omöjlighet eftersom jag inte hade något material färdigt. Det handlade om en dikt plus en bild som ska sammanställas till en bok. Behållningen av denna bok ska gå till cancerforskningen. Dessutom så har man chans att få ställa ut sin bild i Göteborg på ett vernisage. Det ska bara bara dessa bilder, alltså samma tema - surviver. Och då kan man få sålt sin tavla. Synd att jag inte hann med detta tåget. Men det kommer nya.
-o-o-o-o-o-o-o-o-
Jag tackar Universum för att de har hört min önskan och uppfyllde den. Nu är det upp till mig att göra bra ifrån mig så att det går bra. Snacka om att jag fått inspiration idag, inspiration som nästan känns helig.
Allt som ligger på min hemsida kommer visas för alla medlemmar plus andra som söker konstnärer. Där finns mina verk. Jag har precis gjort om sidans layout. Den blev klar idag och sedan kom mailen om bekräftelsen att jag var välkommen till dem.
Vill ni kika
Jag hoppas att jag efter sommaren ska komma med många nya både målningar och teckningar.
Kramen!
Grattis! 
Grattis, vad roligt!!!
Ja, universum har hört dina tankar!!!
Fin hemsida har du också fått!
Kram Erika

Grattis!
Gratis 
grattiiiiis!!!! 

Tack för grattisarna 
de va så lite, lycka till! :D

Grattis! :D
Härligt - GRATTIS
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Men va kul, grattis!
# 8, 9 och 10 - Tusen tack 
Så glad jag blir när jag läser ditt inlägg! Fin hemsida har du också, kände igen de bilder du lagt in här tidigare…..Stort Grattis och lycka till
Va kul, stort grattis :)
ja Grattis från mig med..
U R us

Jättekul för Dej och grattiskramar.
Grattis !!!
Kram Madde
Amor Vincit Omnia

Grattis Hopoksia!
Tack för alla grattisar