Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 2503 ggr
Jane-Lyzell
0

R. I. P. Michael Jackson!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

King of Pop!

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
0

Det är ofattbart! Gråter

s-tjej
0

Ja han verkar ha dött. Men det är varken bekräftat eller dementerat ännu. I Amerikanska medier e de väldigt noga med att poängtera att han sägs ha avlidit.

Men nu börjar dessvärre fler o fler medier bekräfta…

Urs o fy och väldigt synd!

Jane-Lyzell
0

Gråter

Aries83
0

JAA =(

känns ledsamt … fast å andra sidan… han är fri nu, och finns på andra sidan =)

Undra om man får chans o träffa han där sen när man själv går över till andra sidan… vad tror ni?

Nu är han King of Pop on the other side..

Men ledsamt såklart att han lämnat oss.

[123diddi]
0

det är bekräftat, jo.

från CBS, the ap, och sen vet jag inte.

läs på ashton kutcher's twitter, http://twitter.com/aplusk

[mia-38]
0

Va?

Fick en liten chock nu när jag kom in och läste detta.
Vad synd!!

Gråter

Tatsu
0

När hände det,jag har inte hört eller läst något om detta.

Han kanske får lugn och ro på andra sidan för han verkar ha varit en olycklig människa.

Men han har gjort otroligt mycket bra musik.

Ina123
0

Blev chockad när jag hörde det på radion imorse. Jag har ju växt upp med hans musik, känns som slutet på en epok på nått sätt.

Britt-Marie
0

Jag har inte haft radio eller Tv på. Så jag hade inte heller hört om detta.

Han kommer till en bättre plast som han sjunger om i sången du sänt med Jane.

Howliten
0

Han är stor. Jag har fina och goda minnen till hans musik. Rest in peace.

Jag är glad. Är du?

tommytoe
0

Tragiskt..han gjorde jättebra musik men hans tid var kanske över.

HextremO
0

nu har jag bara läst på aftonbladet och där stod det att han låg i koma..

Hopoksia
0

De sade detta igårkväll klockan 24.00 på nyheterna i radion.

Han var en mycket stor artist och stod som förebild för en mängd yngre artister, bl a vår Darin.

Jag kommer ihåg första gången jag hörde Jackson Five. Det var på en pizzeria i Rimini 1971. Senare på 70-talet kom superlåten "Can you feel it?". På 80-talet lämnade  han sina bröder för att göra egen karriär och satte därmed prägel på hela popvärlden. Vem minns inte Thriller och Billy Jean i början på 80-talet?

Det kan inte ha varit lätt att vara en människa som drillades mycket tidigt till att bli artist och som därför aldrig fick någon normal barndom. Inte konstigt kanske att han gömde sig bakom sin egen skapelse genom dessa märkliga plastikoperationer. För längst inne där fanns människan.

Nu är han fri att vara den han är!

Tack Michael för all den musik du gav oss!

snurro89
0

Ja r.i.p:(!

snurro89
0

Han dog igår… hjärattack

stina63
0

R.I.P Mickael. Läste det nu i morse. Må han vila i frid

Isurrenderall
0

RIP Michael Jackson <3 Det är lixom slutet på en era. Han har alltid varit med och nu är han borta. Han lade liksom grunden till all musik idag. Du kommer alltid vara ihågkommen Michael <3

Choklad
0

Ja vad synd att han inte fick vara kvar längre och göra världen till en bättre platsRynkar på näsanMen han fortsätter nog på andra sidan..och hjälper till på ett ännu mer dynamiskt sätt därifrånSkrattande

En stor man med en stor röst

U R us

snurro89
0

Han e på ett bättre ställe nu!

Choklad
0

Jag kommer ihåg hur jag hade min lilla grammofon och lyssnade på Jackson Five…Cool

U R us

Erika-A
0

Jag tror också han har det bättre nu. Han har inte haft ett lätt liv. Aldrig känna sig nöjd med sig själv. Fantastisk musik skapade han iallfall som kommer att leva länge. :-)

snurro89
0

Inte ens, "vanliga" personer med normal inkomst, är glada längre tänk dig en rik person som kan verkligen köpa allt och har allt, vad lever man för då? Hans musik, var sjukt bra! men det var dags för han, att gå över nu till något bättre, Och jag tror det var det bästa för han!

Jane-Lyzell
0

Hans musik och röst var välldigt inspirerad av andevärlden skulle vilja säga - att den berörde varje cell!

Så tack Michael för din röst och musik - vet du har det gott nu:-)

Jane

molly57
0

# 23 Håller helt och med dig.Hoppas han nu får den

frid som han inte fick uppleva här.Pengar och

kändiskap ger ingen lycka..

Åsa

molly57
0

Tack alla, in som lagt inslag med Michael,som man

får återuppleva och minnas.Måste damma av mina

gamla Cd,känner jag..

Önskar alla en fin dag/helg.Själv ska man jobba:-(

Choklad
0

Han är  ett exempel på hur man kan vara så olycklig och ändå ge ut så mycket kärlek…Obestämd

U R us

ZorroR
0

R.I.P Michael Jackson, och min kompis Lisa Reberg

JILE
0

Ja jag lyssnade på tv4 i morse då de pratade om Michael jackson och då pratade de om hans starka personlighet.

Han var ju en jätteduktig popikon, men med en sorglig barndom också. Han har inte haft det lätt heller.

Diggar hans musik, fick en chock när de sa på nyheterna att han var död.

De skulle göra om obduktionen för det var familjen som inte hade fått riktigt svar på dödsorsaken av den läkaren som tog hand om honom först.

powderpuff
0

#15 Det verkar som de kommit fram till att det var en överdos.

De har ju gjort en jämförelse med Elvis Preslys liv och de är väldigt lika… Rätt märkligt..

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Eija
0

En ny "KING" har gått hädan….Men nu är du äntligen fri från dina krämpor som du led av så mycket i slutet…..

R.I.P MJ The King of Pop

Ritva
0

Jag har aldrig varit något stort fan av Michel men han har ju gjort några, nja många snarare som är mer kända än andra. Men den här låten gillar jag, råkade se den på MTV någon gång för sådär 15 år sedan och jag tycker mycket om den för den är så stämmningsfull! Tänkte att den passar in bra här!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

botakt
0

Började störtgråta när jag fick reda på det! :( Han var och ÄR min största idol! Han var ju jätteduktig på att sjunga osv. Ävenn när han var 5 år gammal. Men ävenn om hans kropp inte finns kvar så kommer ju musiken att göra det :)

RIP Michael Jackson

31 augusti 1958

26 juni 2009