Kunde inte låta bli
att göra den här skissen. Det är bara en skiss än så länge och jag kommer göra den bättre, men jag hoppas att ni kan se vem det ska föreställa.
Jag har valt att avbilda honom som jag vill komma ihåg honom med det lockiga håret och inte allför många ingrepp än så länge.
Men det kommer en bättre när jag får bättre tid på mig. Och när min högerhand slutat krampa 
Så duktig du är på rita. Liknar honom väldigt mycket
kramis
Jodå visst ser jag att det är Michael Jackson
U R us
Tack för att ni såg vem det var 
Det blev ett hastverk och inte alls bra, men det ska bli en bättre. Ville bara göra denna idag eftersom jag känner mig så sorgsen. 
Du är ju jätteduktig, vilken talang du har :)
#0 Är det Anna Book som ung?
Jättefin !
Kram
Amor Vincit Omnia
Såg direkt vem det var. Du ritar jättebra.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Man ser ju klart och tydligt vem det är! Jättefin! 

Jättefin. Man såg direkt vem det var. Du har verkligen talang för det här med porträtt.
# 5 - Javisst! Jätteduktig av dig att se detta! Bugar mig!
Tack för beröm, men jag kan göra mycket bättre. Det blev bara väldigt känslosamt idag och jag sökte vägen genom pennan att uttrycka mig.
Det är ju så att alla stora musikartister sätter sin prägel på oss alla. Kanske inte man märker detta just i tiden man är i, men när man får lite distans så inser man att man har sina minnen i musiken. För mig är det så i alla fall. Jag refererar gärna händelser genom musiken.
I tidiga tonåren i början på 60-talet så var det Elvis. Sedan kom Beatles och Stones i mitten på 60-talet. Och så har det rullat på genom åren.
Artisterna kommer och går men kärringen består 

Du är jätteduktig
Förlåt men hur duktig #0 än är på att teckna porträtt så käns det här som ett utnyttjande av en tragedi för att skaffa sig applåder.
Du är duktig #0 ingen tvekan om det.
kan vi nu få återgå till att sörja Michael…
# 12 - Sörj du på bara på ditt sätt.
Varför skulle jag inte få lov att göra en bild på en stor artist? Om det sticker dig i ögonen så gör du bäst i att blunda!
Eller gör något annat!
okej
jag förmodar att du bara vill ha hyllningar så jag lägger ner nu på en gång 
# 14 - varför skulle jag vilja ha hyllningar? Förstår inte vad det är du hänger upp dig på?
Jag skickar iväg en skiss som jag egentligen inte alls är nöjd med men gör det för att det var mitt sätt att sörja.
Stör detta dig så mycket så får du nog ta en funderare på varför. Då kan du inte må så speciellt bra.
Jag mår jättebra!
jag trodde bara i min enfald att den som skickade in bilder ville ha reaktioner på den… du fick min. Take it or leave it!
Det är säkert massvis som läst tråden och sätt bilden utan att reagera och utan att skriva någon kommentar och det är helt ok. Man kommenterar det som känns viktigt och det andra låter man bli.
Det var ju tråkigt att du skulle döma och bedöma mig felaktigt om i vilket syfte jag lade in en bild som jag inte alls är nöjd med, som jag normalt skulle slängt i papperskorgen. förresten så är den redan slängd eftersom jag ämnar göra en ny.
Begriper överhuvud taget inte varför detta samtal äger rum. För det kan väl inte vara så att du är ute efter att skapa osämja i tråden? Eller…………
Det skulle aldrig falla mig in att vilja skapa osämja. men ibland får jag en trängande lust att säga min mening. jag är nog inte ensam om det… det är du ju rätt bra på också om jag inte misstar mig…

Det är en jättefin teckning du gjort tycker jag. Mycket likt. Jag gillar också att teckna porträtt men gör det inte så ofta numera.
Vilken fin teckning! Önskar att jag kunde teckna sådär bra! Såg direkt att det var han! :)
Tack #19 och 20 
Jag vill sluta denna tråd med att klargöra mitt syfte med min skiss på MJ. Det var mitt sätt att bearbeta vad jag kände i går och absolut inte ett sätt att utnyttja hans död för att fiska efter applåder, vilket jag blev anklagad för här.
Om jag skulle vilja visa upp ett arbete och vilja ha beröm så skulle jag aldrig visa denna skiss utan då väljer jag att visa upp något som jag själv är helt nöjd med.
Jag kommer visa upp flera arbeten framöver, så länge jag får lov för sajtvärden.
#22 Jag tycker det var en fin gest av dig att lägga upp bilden, Hopoksia.
Jag kan se hur något sådant görs ur en vilja av att hedra minnet av en stor konstnär och artist, vilket han var i mina ögon.
Det är mitt perspektiv alltså. För alla vi har ju unika perspektiv på precis allt. Ingen annan ser det jag ser, så om någon ser något helt annat än vad jag menade..vem bryr sig? Bara ännu ett perspektiv som har med den personen att göra, inte med mig och min intention.
Kram till dig!
Jätte fint - tror han skulle gilla den bilden:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack för din fina teckning.Den var ju helt otrolig.Fina vibbar.Det är precis så man vill minnas honom.Tack.
Vad jag sedan inte förstår ett skvatt av är inläggen från sajtvärden på livskvalitet.
Är det så man blir bemött här?Och dessutom av en Sajtvärd..från livskvalitet??????
Tack alla ni som tog ställning…det är det man behöver när man råkar ut för något så här regelvidrigt.Dessutom påstod hon att hon nog inte är ensam om åsikten.Detta är mobbing av värsta sort.Herre Gud hon gjorde intrång i tråden,kränkte,förnedrade.
Hon har med sitt betende även skadat folks förtroende för sajten livskvalitet,skadat sajtvärdas anseende (trodde de höll sig till reglerna)osv.
Jag tycker att ett ingrepp är på sin plats från iFokus .Sätt ned foten och säg stopp.Så här får man inte göra MargaretaA.
Hopoksia.Jag ville inte fördärva din fina tråd men jag kände mig tvungen att reagera då jag kände efter hur jag själv skulle ta ett sådant påhopp som du fick utstå.Kramar dig också.

Kunde inte heller låta bli att yttra mig!
Verkligheten är inte alltid som man tror och jag måste faktiskt stötta "maggan" i det hon säger. Jag vill inte gå in på detaljer. Men mitt stöd har du maggan! *punkt*

Varför Måste drevet gå Så fort det är nåt ??
Inte konstigt det blir mobbing i skolorna när "gamla" människor håller på så här !!!
Ursäkta mig , men det finns alltid en valmöjlighet att kommentera eller inte …jag tycker sällan som alla andra …men ger mig lika sällan på andra för det!!
Jag tycker heller inte om alla som finns här, men personangripa skulle jag aldrig ens nedlåta mig till för det !
Ser Ungefär samma människor som ger sig in i detta på olika sajter…Till vilken Nytta?
Om nu Hopo vill Visa sina bilder och ni inte tycker om det …så varför ens titta ?
Då är syftet att endast göra nån annan ledsen …eller hur?
Jag tycker det är trist från alla håll !!
Påhopp och annat bör skötas via PM …
Vi är väl enna vuxna eller??
Med förhoppning att Hopo fortsätter att visa sina bilder i fred!
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Den var jätte fin :) Michael Jacksson så klart 
Jag väntar på en kommentar från sajtvärden i denna fråga, om det är ok att utan anledning gå till personligt angrepp som det gjorts från MargaretaA och Playja mot mig i denna tråd.
Det är sorgligt att det finns människor som är så låga att de finner nöje i att mobba och attackera folk personligt.
Tack ni som ger support till mig! 
oh shit, du är SJUKT duktig!!!!!
En otroligt vältecknad bild!
Tack för att du ville visa oss den 
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Jag kom in på denna sajten som jag inte varit på ett halvt år.Jag ser en tråd och en fin teckning på MJ och någon som tänker på honom.
Jag känner inga av er och är helt utomstående.Att jag reagerar är för att jag trodde att om jag skulle lagt samma tråd skulle jag fått samma bemötande från MargaretaA och sedermera Playa.
Men så kanske det inte är.Eller?
Men att hugga i en oskyldigg tråd kan sätta fotspår så att intet ont anande människor får en ryslig och fasansfull bild av er på livskvalitet.
Har ni månne problem med varandra,ta då inte det i trådarna och fördärva dagen för andra.
Att stödja MargareetaA i denna tråden är att säga att man stödjer ett sådant här beteende mot vem som helst.
Tänk ett steg längre innan ni angriper eller stödjer någon.Skämmas borde ni både MargaretaA och Playa

#30…. . Vad har jag sagt som är personligt angrepp????
Nej det finns inget personligt här. jag hade synpunkter på ett agerande som jag uppfattade som stötande.
Men jag ångrar att jag sa nåt - jag borde veta bättre än att framföra kritik mot någon som aldrig kunna ta det utan stor dramatik som följd.
Nästa gång gör jag som dem med mera självbevarelsedrift, och tar det bakom kulisserna i stället.
#34.Det var genom att stötta "maggan" i det hon säger som du gick till personligt angrepp mot trådskaparen.Begriper du inte det?
#35 Desto värre om det inte var personligt.Då betyder det att vem som än skapat denna tråden,så hade du gjort samma angrepp.
Då fanns det inte några personliga förhållanden som gjorde att du angrep!Herre Gud beskydda oss.Vad kan då bli härnäst.Vem vågar överhuvudtaget skapa någon tråd.
Att du kan uppfatta skapandet av tråden som stötande men inte ser ditt inlägg som djupt kränkande är mig helt otroligt.
Sedan angriper du på nytt trådskaparen och anklagar henne för att hon inte kan ta något utan stor dramatik.Helt absurt.
Det är Jag som reagerar också.Jag känner ingen här,jag ser det utifrån och jag kan säga dig att du har verkligen svärtat ned både dig själv ,din sajt och hela iFokus.
Mitt råd:Lämna din plats till en mer trovärdig Sajtvärd om du vill att sajten livskvalitet skall ha någon trovärdighet.

Jag låser härmed den här tråden.
//Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus