Ylar i generationer
Både min farfar, pappa och min ena bror ylar och verkligen skriker i sömnen det händer inte alltid, men det händer då och då.
De säger att de springer längs en korridor med dörrar. Antingen så jagar någon dem eller så jagar de någon. Men de vaknar alltid innan de får se vem de jagar eller att de vaknar precis när de hittat den rätta dörren.
Vad kan detta betyda?

Vill även skiva om något som gjorde min mamma väldigt upprörd för några år sedan.
Hon drömde att hon såg ett flygplan starta och när den väl lyfte så slog den en volt i luften och krashade.
Morgonen därpå så sade de på radion att ett flyplan hade slagit en volt och krashat.
Precis som i mammas dröm. Vad kan det betyda?
Läste att öppna dörrar är att man har möjliheter att göra saker så kanske att de en lång väg att gå (korridoren) men att man kmr finna/ klara det man vill. Det var tanken när de letar efter en dörr.
Det var bara nåt som kom upp i huvet så det kan vara fel men jag tror det kan stämma lite iaf. :)

Ja men det låter ju förnuftigt . Tack så mycket!
Det med flyplanet var en sanndröm..läskigt att drömma så..
Att de ylar ..som vargar eller?
Kanske bäst att man håller sig inomhus vid fullmåne trots allt…
Men det kan betyda frihet, och att man sjunger ut sin längtan eller att man kommunicerar med andra i flocken…att man hittar rätt utväg med hjälp av sina vänner…
U R us