Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2323 ggr
willeb
0

Svårt o sova

För några nätter sen så när ja skulle sova så lös de till ett starkt vitt ljus i mitt rum. Men ja tänkte inte mer på det utan somna om men på morgonen därefter så låg jag i sängen och då hände samma sak. det var som att någon tappade en liten kula eller nåt på golvet och hela rummet lös upp i vitt sken.

jag är inte rädd för spöken om man säger så men nu har saker börja röra på sig i rummet när jag försöker sova som tex grejer i garderoben börja skaka och ja hör ett liksom surrande ljud i väggen. ljudet i väggen är ingen vattenledning för ja har rummet i hörnet av en villa och det finns inga vattenledningar där. och ljudet hörs bara precis där ja har huvet när ja sover.

Tidigare har ja också vaknat mitt i natten och hört hur någon flåsar just ovanför skallen på mig. På senaste tiden haj jag också blivit väldigt känslig för ström t ex ja får stötar när jag rör i datorn och ja får stötar ganska ofta från elutag men bara på sista tiden. kan det ha något med dehär och göra? vore väldigt tacksam om ja kunde få svar.

Kanin-Fiia
0

Vad du ska göra vet jag inte men det lät häftigt och läskigt! I huset där jag bor knakar det alltid i taket ovanför min säng men vi har en vind ovanför. Ett tag lät det som nån snarkade där uppe (!)

Det låter i allafall som du har ett spöke elr en ande hos dig utan tvekan! :)

chik
0

Spänande hemma hoss dig.Men något svar kan jag inte ge..Du får hoppas att det kommer in någon kunnig.

Lena.P är jag i verkliga livet.

willeb
0

Men nu precis efter jag skrivit inlägget så vart jag trött och gick och skulle sova men när ja låg i sängen så var det någon som slog till i väggen typ en meter ifrån mig och då vart ja arg o sa sluta men då började saker i garderoben och skaka igen men jag lyckades somna ändå för jag var så trött.