Hund....
Hej alla.
En av mina hundar, chinese crested powderpuffar, är jätte konstig ibland. Det är precis som hon leker med något vi inte ser. Hon kan stå och stirra på en punkt och sedan rusa dit och ibland är det som någon leker med henne som hunden jagar. Idag gjorde hon så och en liten stund senare blev det kalltlängs med soffan vid golvet. Bpåde jag och min dotter tittade på varandra och drog upp fötterna i soffan.
Någon som kanske kan ha någo förklaring… Har ingen aning om varför hon gör så….Det är denna lilla sötnosen på bilden som gör så

kanse en ande är där och leker med hunden
Skrållan, våran gamla katt, är kvar i våran lägenhet. Man kan höra henne hoppa ner från fönsterbrädan, krafsa på dörrar och man kan se henne som en skugga ibland.
Våra nuvarande katter är som paralyserade när de "ser" henne. De kan stå och titta mot "tomma intet" och se helt skräckslagna ut. :) Har du haft en hund förut som gått bort? Det kan mycket väl hända att den är kvar och ser efter dig och dina djur.
Det är märkligt att se när de gör så. Jag har haft en hund som gått bort för många år sedan. Katter har jag också haft som gått bort så det är kanske någon av de också… Hunden i sig är nästan mer som en katt 

För några år sedan så satt jag med hunden i sängen och plötsligt så stirrar han upp på vägen ovanför mitt huvud, sätter svansen mellan benen och springer ner till hallen. Likadant gjorde min katt några dagar senare och på samma ställe. Vad kan det ha varit? För dde blev ju lixom rädda
Förlåt om jag satte in mitt inlägg här på din sida men jag tyckte det hjälde nästan samma sak
. ..
Det är ingen fara. Kul att det är fler som har liknande "symtom" på sina hundar 
Min har inte gjort så på rätt länge nu men nu är det väldigt lugnt i huset också från allt vad det är som händer…