Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 1428 ggr
Anna-H-K
0

Rensning/rengöring

Hej alla hjärtan!

Här kommer ett litet tips på hur ni kan rengöra era chakran, något jag själv använder mig av…så jag VET att det fungerar ;)

Detta kan du göra på morgonen då du duschar.

* Håll vä handen vid svanskotan & känn med hö handen sju till tio cm ovanför huden OM du kan lokalisera ditt första chakra.

* Snurra chakrat MOTURS(tänk dig att kroppen är "urtavlan") tre eller fyra gånger genom att låta fingertopparna rotera i cirkelrörelse.

* Skölj sedan av fingrarna i vattnet.(Viktigt att skölja av ;)

Detta rensar "slagget & gifterna som fäster vid chakrats väggar. Upprepa proceduren med ALLA sju chakrorna & var noga med att skölja fingrar/händer mellan varje chakra! Försök känna energin ovanför chakrorna. Återvänd sedan till det första chakrat & snurra det medurs ca tre till fyra gånger.Upprepa med de övriga sex chakrorna!

Ett RENT CHAKRA drar till sig energi för påfyllnad till energifältet & resultatet…Vi blir mer friska ;)

Att bara ta en vanlig dusch & tänka att all negativitet "sköljs av"(affirmera) är ett ännu enklare sätt som oxå det ger resultat!

Kram Anna

tommytoe
0

Tack för tipset Anna!

Kram

Anna-H-K
0

#1 Varsågod vännen ;) Delar gärna med mig av de små knep jag själv använder so jag tycker fungerar bra!

Kramar i massor

[outgrundlig]
0

Tack för tipset säger även jag. Kram

Anna-H-K
0

Kyss Tack själv..Du sprider så mycket gott här tycker jag ;)

[outgrundlig]
0

GladGlad blir jag av de orden! Tack detsammaGlad

Indiania
0

#0 Det här måste jag bara testa, Tack för tipset!  Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anna-H-K
0

#6 Absolut värt att testa…Tror du kommer att tycka om metoden…du verkar så öppen & mottaglig ;)

Kram Anna

Indiania
0

Tack för Goa ord! Du är som du ser ut varm och med hjärtat på rätt ställe!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anna-H-K
0

Tack från djupet av mitt hjärta för dom fina orden…Det är just sådana som får mig att jobba vidare med det jag gör ! Tack fina ;)

[Chakra]
0

Detta har jag läst Anna och jag har fullgjort rengöringen/rensningen och det känns alldeles förträffligt bra just nu.Man samlar ju på sig en del skitGlad

Tack för tipset!

lapplandstjej
0

Detta är något som jag bara måste prova.

Jag måste bara fråga en liten sak; ska man hålla vänster hand på svanskotan bara vid första chakrat? Jag erkänner att det kanske är en lite knasig fråga men jag måste ju fråga för att få veta Skäms.

Sen måste jag leta upp en sida där jag exakt kan se var alla chakrorna ligger.

Tack snälla Anna! Detta låter spännande.

Anna-H-K
0

#11 Goa lapplandsbruden ;)

Du ska hålla handen där då du jobbar med alla sju chakran!

Ingen fråga är knasig eller dum Cool   Många kramar

Ljuset
0

Tack för ännu ett tips från dig Goa Anna!!

Får prova detta någon dag. Kram

Anna-H-K
0

Kyss Du e duktig med det mesta…Kramar..många & låååånga

[outgrundlig]
0

#0 Tänkte jag skulle bada ikväll men kan ju då inte testa din duschrensning! Har du tips om badning och rensning?

Själv brukar jag när jag badar sjunka ner så öronen är under vattnet och näsan sticker upp. Jag blundar och öppnar upp mig för renande energier. Känns helt underbart! Glad

Kram

Mads
0

Nu verkar jag ju då vara den enda som inte riktigt förstår hur man ska göra…SkämsSka man hålla handen på ryggen vid svanskotan eller framför kroppen liksom ?

Kramar från en liten trögskalle Flört

Amor Vincit Omnia

JILE
0

FlörtOj detta var jag för trög för att förstå Anna. Ska man hålla vänster hand kvar hela tiden där medans man med höger tar chakra för chakra cirklar medsols med handen?

Nu kanske inte du förstod vad jag surrade om istället..ha,ha du får lägga in en video på dig i duschen Anna :-)

Kram Jile

skrult
0

Hihihi..här kommer en till trögskalle Skäms

Precis som JILE undrar: Ska vänster hand vara kvar vid rotchakrat hela tiden ?

Kramiz

Anna-H-K
0

Ha ha goa Jile…Jag får nog göra det :)  Jo, du ska hålla handen kvar…men duschbilden kommer så du får se Tungan ute

JILE
0

Spännande Anna :-) jasså du é inne här va kul..jag ska lägga mig snart har varit och shoppat examenskläder ,men min dotter var förkyld så det blev bara en snabbsväng.

Ja det är kul att testa nya saker och se om det funkar, jag har ju så bråttom med allting :-)

Kram och godnatt

Anna-H-K
0

Du e som jag Jile…vill helst att allt ska ske NUU ;)

Ge din goa dotter en kryapåsig energikram från mig Kyss

JILE
0

KyssTack Anna ska göra det, hon har somnat i min säng ser jag nu, så nu får jag väl ta hennes säng :-)

Jasså du é likadan, ja det är ju tråkigt att man är sån.

Kramiz

Muggen
0

Hallo alla. Jag tycker healande proccesen funkar alldeles utmärkt bara man läser eran tråd här, haha :-D Ni är så rara mot varandra.

Jag ska testa healing i dushen också! Underbar grej.

Kram allihopa!

janing
0

Jag brukar stå under duschen och tänka att all oro och bekymmer bara rinner ner i avloppet tillsammans med vattnet, funkar jättebra.

Kram Ingela