Min gizmo
Min lilla kat dog den 12 juni det blev stor sorg efter han. Själv känner jag mig skyldig. Han var under bilen när jag skulle åka till jobbet, viste inte att Gizmo var där. Jag och min sambo åkte till djursjukhuset med han men det var inte mycket de kunde göra, så vi fick avlida han. Jag trodde att mitt hjärta skulle brista. det var så hämskt att kunna bestämma hans öde. Dagen efter hörde jag på morgonen en katt som var utanför dörren och jamade. Gizmo brukar göra det när han vill in i hustet. Givet viss var det ingen katt där. Undrar om det var han.
Det kan jag säga att det var han, absolut….min dotters katt blev överkörd förra året, och när hon levde så brukade hon jama när hon ville in …jättehögt…och det fortsatte hon med ..även sedan hon hade "dött". Nu har hon hittat hem till min dotter där hon bor nu, och sover hos henne i sängen ….så- ja, jag tror absulut att din lilla Giazmo är hos dig
U R us
Visst är det din Gizmo, och vilken tråkig händelse……förstår att det måste ha känts fruktansvärt jobbigt för dig….men du måste tänka att det var ju det sista du ville skulle hända, och katter är ju så oberäknerliga……fint namn föresten din katt hade, min hund som dog här i mars hette oxå Gizmo…….sköt om dig, massor av tröstekramar till dig..
Eija

Det "rös" i hela mig då jag läste ditt inlägg…Inget negativt alls utan mer som en känsla av en hälsning till dig ! Kram

Tack så mycket.
För flera år sedan i min förra lägenhet, fick jag en övergiven katt som min syster hade hittat. Hon kunde inte ta hand om den lilla stackars kattungen…så jag fick den! Jag döpte den till Lotus!
Några månader senare kunde jag ofta känna en katt stryka sig mot mina ben och hoppa upp i sängen när min katt inte var i närheten. Det hände då och då genom åren. Dessutom såg det ofta ut som Lotus lekte och tittade på något osynligt.
Jag kontaktade ett medium och hon sa att det var en "kattbror" till Lotus som hade följt med. Jag hade alltså 2 katter, en på denna sidan och en på den andra.
Nu är Lotus död för några år sedan och har tydligen fått ro….för jag har inte märkt något konstigt. Men jag undrar fortfarande om "kattspöket" stryker omkring och skapar frågetecken för lägenhetens nuvarande ägare?!
…..och Anetta, jag vet hur svårt det är att skiljas från sin katt!
Kram!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Tack Fredrik det är svårt ja men det blir bra snart hoppas jag. Samma sak händer mig när min andra katt är inte hemma då händer det saker men inte annars.
Kram