Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1062 ggr
Red-Lady
0

Godmorgon

God morgon på er alla glada. Ännu en fin morgon solen lyser och det är bara härligt. Jag hoppas att ni alla får en fin dag. I dag skall jag och min tös åka och handla i Alingsås. Ha det gott alla vi hörs

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon i etern!

Här i N.Halland har vi ett strålande väder så det är till o vara ute..Jag önskar er alla en bra dag.

Red-Lady!!Fick du köpt något bra i Nossebro?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Chik Jag köpte lite saker till minna barnbarn. Vi åker till min dotter nästa vecka. Det var mycket folk på marknarden. Ha det gott vi hörs

Elisabeth-J
0

God morgon!

Dricker kaffe i solen och njuter av värmen Glad Idag ska jag sola, skriva ut en del papper som ska skickas och på eftermiddan är det möte. Barnen vill åka till Dollar store men det får nog bli senare efter mötet.

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

solblomman47
0

God morgon alla!

Här i Sundsvall är det strålande sommarväder. Så det gäller att ta vara på dagarna så länge det varar.

Ha en underbar dag alla. Glad

[outgrundlig]
0

Godförmiddag på er!

Solen lyser och jag myser.

Ha det så gott! :)

Marina2
0

Hej. Här har vi också underbart väder. Tog mitt första dopp i havet igår,jätteskönt men lite kallt ca 18? Ska ner sedan också för att lapa sol och bada.

Ska först hänga ut tvätt och cykla iväg med posten.

Ha en underbar dag alla

Angelita
0

God förmiddag!

Solen skiner och det är härligt varmt.

I eftermiddag bär det iväg för att få akupunktur. Förhoppningsvis blir det lite bättre ordning på engergiflödena.

Ha en härlig dag!

Erika-A
0

Godmiddag!

Här är det varmt idag och jag och mina barn har redan varit vid sjön. Dom tog sig ett dopp men jag avstod än så länge, bbrrr 18 grader är liiite för kallt Tyst

Önskar er en härlig dag och hoppas solen lyser i vårt avlånga land!

Kram Erika

Elisabeth-J
0

Barnen badar för fullt här, jag tycker det är för kallt, badar hellre i en uppvärmd pool Tungan ute Nu ska jag snart iväg till skolan på möte, sen gör vi sallad och äter glass idag, svalkande och gott Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Britt-Marie
0

Hejsan alla!

Jag vaknade tidigt, men låg och drog mig en stund med dagens Lokala Tidning. Klockan 8.30 knackade det till på dörren och min älste son kom. Vi åt frukost tillsammans. Och så har vi fikat och även ätit lunch ihop. Han hjälpte mig ned med lite tvätt till tvättstugan med. Nu skall han snart vara på jobbet. Han har em denna veckan.

Vi har kalas väder, verkligen fint. Och tvätten blir torr på ett litet kick på strecken idag. Men det får hänga ute, för det blir ju att dofta så gott.

Jag har inte vågat badat ute i sjön ännu, för det är för kallt för mig, men har hört många som badat av barn alla fall. Man var ju inte heller själv rädd för kallt vatten då man var barn. Härligt är att det blir varmare i vattnet.

Ha en bra dag alla!