Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 779 ggr
Red-Lady
0

Godmorgon

Godmorgon på er alla glada här på ön. Jag vill önska er alla en trevlig dag, med mycket sol och värme. Här siner solen, Idag skall jag åka till Nossebro Marknard det skall bli roligt. Min syster fyller år i dag skall till hene en stund med. Ha det gott alla vi hörs.

maiya
0

Godmorgon Red-Lady och till er alla glada och pigga Öbor.

Önskar er alla en härlig dag ute i solen.

chik
0

God Morgon ut i etern!

Red-Lady.Nossebro marknad där är det mycket folk..

N.Halland har vi ett strålande väder även i dag.

Håller på o försöker att klippa vår häck, o med den farten jag har, så kommer jag nog att få ha detta jobbet till hösten.-Ja lite rensning ochså, får jag försöka få med på en dag..

Men huvudsaken är tycker jag att man skall försöka vara ute så mycket man har möjlighet.

Ha nu alla en trevlig dag.

Gardening 

Lena.P är jag i verkliga livet.

sweethoney
0

God morgon på er allihop!

Ja, nu ser det ut som om sommaren har kommit för att stanna. Idag blir det nog bad med busarna - de är som sälar i vattnet. Skrattande

Ha det fint idag !

Kram

Amor vincit omnia

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här skiner solen och jag hoppas på en riktigt varm dag. Ska jobba en del idag och försöka få klart allt om forumträffen. Sen vill barnen ut och fiska så det blir nog till kvällen.

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[kvasthilda1972]
0

God morgon allihopa!

Vet inte vad vi ska göra men vi kommer nog på något…

[rore]
0

God morgon alla!

Äntligen har sommaren kommitCool

Idag ska jag vänta ut tvättmaskinen och små plocka hemma på förmiddan,,

sen ska jag till jobbet o hälsa på,,,,,se hur de har det i värmenGlad

[stblues35]
0

Morrn morrn på er alla…hoppas att alla får en riktigt trevlig och fin dag!

Idag ska jag på urn nedsättning..

sweethoney
0

#4 Ja, vi är nog en hel hög här som är nyfikna på forumträffen…Skrattande

Kram

Amor vincit omnia

Britt-Marie
0

God Lunchtid till er allihop och till Red-Lady som startat upp denna tråden.

Vi har strålande sol ute. Så det blir inte så mycket sitta vid datorn nu, men kan ändå inte låta bli att titta in här lite då och då.

Skall ta mig till byn för att köpa lite blommor hade jag tänk. Fint att ha några på trappan som lyser upp lite.

Önskar er alla en underbar sommardag!

Kram

Tatsu
0

Hej allihopa, här skiner solen och jag hade tänkt ta itu med tvätt och städning men det är en vattenläcka någonstans så vi har nästan inget vattentryck. Får väl avvakta ett tag tills de har fixat läckan som de tydligen har jobbat med sedan i morse.

Ikväll ska personalen gå på en lokal teater i de gamla fabrikslokalerna i Ljungaverk "Fabriken som sprängdes" där lär det nog finnas mycket energier, ett område som det en gång var massor av fabriker och människor som jobbat där. En av våra vikarier är med i föreställningen och vi är med och sponsrar lite, ska bli spännande att se för tydligen är det lite av en sann historia som är grunden till detta. De fick bra kritik i tidningen i alla fall.

Får se om det blir en sväng till handelsträdgården har inte satt några blommor än och jag hoppas att de börjar Rea planten snart för det brukar bli så dyrt innnan man har planterat allt.

Ha en skön och solig dag allesammans/Tatsu