Lite lustigt :-)
Innan idag på fm så tänkte jag på en person som kom upp i mina tankar.. Gissa om jag träffade den här personen när jag var nere på stan sen.. Sammanträffande eller vad 
MM visst är det lustigt när sådant inträffar? Som att när man tänker på någon så ringer den…
U R us
Ja verkligen lustigt.. Va det en undermedveten föraning eller? Inte visste jag att jag skulle träffa den personen bara för det..
Soffe, Ville du träffa personen när du tänkte på denne? Eller bara ploppade tanken på personen upp utan några känslor?
Det minns jag inte exakt mer än att jag inte va tom på känslor när jag tänkte på personen iaf.. Alltså det är inte en person som jag ogillar..
Häftigt händelse minsann! :)
Jo men det inträffar konstiga grejer ..precis som att ens tankar möts ..lustigt är det. T.ex om man tänker på någon så kan den personen ha sänt ett mail till en..precis i samma ögonblick…eller som min sons flickvän, hon har en grej med telefoner..de ringer alltid om hon tar i telefonen….
hon är lite irriterad på det nu kan jag tillägga, men jag tycker ddet är häftigt.
U R us
Ja det är häftigt..
Är det något på gång Soffe? Fniss! 

Det hände mig idag också..tänkte på en kille och när jag rundade hörnet på ett hus, satt han där i en bil

Händer ofta. Jag tänkte på en gammal kollega i Indien häromdan, och nästa morron låg det ett mail från honom.
Hindu som han är, så tyckte han inte alls att det var märkligt.
"There is always someone out there for you" var hans lakoniska svar…
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Ville inte skriva om min händelse eftersom detta är din tråd Soffe, men även mig har det hänt nåt liknande då jag drömde om att jag älskade med en kille inatt, och på morgonen så såg jag att jag hade ett sms från honom.. och då kan jag säga att denne kille o jag inte har alls mycket kontakt i vanliga fall.
Soola: häftigt att det som soffe skrev hände dig med idag! Tycker sånt här är kul som sjutton :)

haha va lustigt :)
häromdagen satt jag och höll i telefonen och sa precis "skulle ha pratat med syrran också" så ringde hon PRECIS när jag avslutat den meningen hahaha
lite kul
Ja, detta är ett härligt bevis på att vi alla hör ihop på ett eller annat sätt.
Därav att det är så viktigt vad vi tänker på!
Tänker vi illa om någon eller oss själva så plockar ju andra upp detta.
Så mycket glädje vi skulle kunna ge varandra om vi satte igång en tanke ikväll kl. 23.00. Jag önskar er alla lycka, t.ex.
Tänk er 50 personer som tänker detta vid denna tidpunkt. Undra om vi känner det??? Vore skoj att testa.
# 13. Jag är på!! klockan 23:00 skickar jag bra och positiv tankar till er :)
hmmm jag har redan sänt ut en önskan och bad er alla vara med..var inte det konstigt så säg???!
U R us
#15 Sa vi inte att vi är tankeläsare????
Har du lagt ut det i en annan tråd eller?
# 16 Ja under Övrigt En önskan så stor ..
U R us
Aaaa såg den nu, jo du är inne på samma tankespår fast med en annan inriktning. :)
Så kl 23.00 var det!!
jag är med.
U R us
Då är vi tre stycken hittills men icke att förringa som ni väl skall märka
Vi kan avsluta c:a 23.02.
Har ni hämtat er ännu?
Yes =) slutade efter 7 minuter hehe… fastnade ;)
Vad upplevde ni? Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde under dessa minuter. Så mycket glädje kände jag av detta. Tack till er alla!

Visst är det kul när "telepatin" blir så konkret!
Och så verkar den spela spratt också, för när jag väl vill höra ifrån någon riktigt mycket så är den som bortblåst och det funkar inte alls.
Jag känner mig lugnare och gladare, såg även en regnbåge ;) hehe om det var jag som sände ut den eller jag fick den… nåja. Men jag är fortfarande glad :) Så det gjorde gott detta.
Får vi göra om nån dag igen! :)
Tack hörrni
#25 Menar du nu i detta experiment och vad menar du exakt?
#26 Jaa detta gör vi om genom att starta en tråd!! JAg känner mig fortfarande glad som du du, det gick rakt in i hjärtat.
Jag såg inte din regnbåge för jag skrattade mest hela tiden. Hur kul som helst!!!
Undra hur många vi var?
..Tyvärr så missa jag detta, för jag kom först nyligen in här o kikar runt….men va kul att det verka ha funkat för någon iallafall….
Detta vore ju något som man kanske skulle ta upp varje vecka en kväll…..så att det liksom blir lite rutin på det och att fler kan hänka på…..bara en tanke…
Kram)Eija
#29 Jaaa, vi gör omét igen vetja så va lugn
.
Ja vi kan som vi sagt starta en tråd om detta och göra fler tester.
Kram

#27 Nej, såg tyvärr inte inlägget om experimentet förrän det var över, menade i allmänhet.
Är dock gärna med en annan gång, ni verkar haft skoj!