Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 620 ggr
Choklad
0

Ang Tarot

Kan det verkligen vara så att Tarot kan locka till sig oönskade energier? Jag har en tarotlek som jag älskar att bara se på för de vackra bilderna, och har även frågat dem om råd ibland. Men jag kan inte lägga stjärnor med dem ännu. Jag tänkte lära mig så småningom men nu vet jag inte..

U R us

Ayena
0

Nej det har jag inte varit med om.

Däremot så kan man skydda tarotleken genom att blanda om den efter varje läggning eller lägga ut den när det är fullmåne. Ingen fara alltså!

Choklad
0

Det var ju skönt. Älskar korten , så vackra

U R us

Elisabeth-J
0

Det behöver du inte vara orolig för, det finns så många skrämsel-skrönor som man inte ska lyssna till. Bilda din egen uppfattning och tro det du själv vill tro på.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

molly57
0

Det tror jar inte något jag hört tidigare i alla fall.

Jag har oxå en tarotlek,som jag tycker är mkt vacker.Otroligt vackra bilder.Men jag kan inte bara lägga med den än. Har även en annan tarotlek,som jag har haft ett par år. Den går det jättebra att lägga med. Även det har otroligt vackra bilder. Men det kanske är så att tarotlek,måste "mogna" lite. Att den känns bättre längre fram.,och att du kan använda den,mer som du vill . Jag plockar fram min nya lek, tittar och känner mig in på den. Beknatar mig med den och de energier den ger från sig. Kanske det en dag mognar fram och jag kan använda den som jag gör med min gamla och rätt slitna lek. Men kanske någon annan som är mera "hemma" på tarotlekar och läggningar vet mera..

Choklad
0

jag tycker om att se på korten , och jag känner att jag får hjälp av "någon" när jag håller i dom. Det var därför jag tänkte…

U R us

morrigan
0

korten i sig kan inte dra till sig oönskade energier (om du inte själv VILL det)

Choklad
0

# 6 Nej..det vill jag ju inte..Tack alla snälla för svar!Glad

U R us