Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tipsråd
Läst 600 ggr
[dcpower]
0

tips om hur man får pendeln¨å fungera

Vet någon därute hur man får pendeln å fungera???? jag har nämligen upptäck att jag styr den på telekenisiskt sätt INTE kul om man vill ha kontakt med andevärlden har ni nått tips hur man skall göra då blir jag väldigt glad om nån kunde komma med nått bra svar alla svar välkomnas:):)

madeilene87
0

ja jag har också upplevt samma sak. att jag kan styra den till att ändra riktning och jag kan få den att stanna på "kommando" även om jag vet att jag helt säkrt håller handen stilla. jag litar inte alls på pendeln för den har aldrig haft rätt.. förutom när jag vet svaren då vill säga. men det kanske har med tankeöverföringen att göra :/

[outgrundlig]
0

Pendeln är bara ett verktyg för ens egen naturliga kraft att veta/känna. Se även tråden vad gäller pekar/slagruta. Ställ en ärlig fråga och undra ärligt och du skall få svar från ditt innersta. Så tror jag. Sedan har man hjälp från guider etc men det är inte alltid deras uppgift att leda en i alla vägar, det är vår uppgift att lära oss att leda oss själva och bli tryggare i oss själva. De hjälper när vi är vilsna och behöver guidning. etc. etc…..

[Cleopatra]
0

Du ska ställa in den och sedan använda den genom att be om svaren från den, att det alltså inte är du som är den som ger svaren med pendeln.

[dcpower]
0

jag kan få en penna å vibrera med tanken å så kan jag få pendeln å snurra JÄTTEFORT med tanken å stort jättemysko:/ men tak för alla svar:)

[Hellas]
0

Jag håller med #2 Outgrundlig.
Pendeln använder man inte för att få kontakt med andra sidan utan den är som en förlängd arm av det egna jaget, det undermedvetna eller vad man nu vill kalla det för.

luxplyr
0

jag har med en pendel, men vad anväder man den til? bara snurr elller?