Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1061 ggr
Galaxy
0

Vit Tids Healing

Hej Alla! Tack för "tyck och tänk" om min fråga!

Som jag ser det så kommer allt från samma ursprung. Alla människovarelser är inställda som radiomottagare på olika frkvenser. En del lyssnar bara på P3 andra bara på Megapol… En del lyssnar inte alls på radio… Sedan finns det dom som har egna "snabbvalsknappar" för att lyssna på det program de känner för just nu och kan välja lite hur som… Sen så finns det dom som går en massa dyra kurser och blir lärda att de kan lyssna på en del program - men bara fram till klockan 18.00 för då börjar nästa kurs och då får du betala ännu mer…

Därför har jag just lite svårt att förstå hur Vit Tids Healing kan dra så många intresserade? (Jag är själv intresserad, men inte till dessa priser!)

+ Att jag vill veta vad det är för skillnad på VTH och Reiki som skickas på distans, det funkar ju båda att heala det förgångna, nutid och framtid.

Jag vet att det har vart (och finns fortfarande) Reikikurser som är oseriösa, både till utbildning och pris. Så jag klankar absolut inte ner på VTH. Jag vill bara veta i förväg vad jag får om jag går en VTH kurs för massor med kosing om det i alla fall inte är någon skillnad på Reiki och VTH. Om det är vär det - eller bortkastade pengar.

Förvirrade kramar till ALLA

molly57
0

Jag är det första att hålla med att det kostar allt för mycket. Jag har "bara" gått första steget, och som det känns nu räcker det gått för mig.Efter som jag i min healing i första hand använder mig av kristall o vibrationer.

Jag tycker att priset för att gå steg två,är allt för dyrt. Och det känns inte viktigt för mig heller att gå den. Sedan finns det en del i VTH som jag inte kan stå upp för.Det har inte så mkt med själv healing utan mera tron runt omkring lika väl som jag inte sväljer att som finns runt Reikin (tron/historian runt den) Jag känner allid själv vad som känns "rätt för just mig" Säger inte att det FEL!! Men jag är väldigt rädd att fasta i en speciell tro/inrikting.

Och jag har gjort healingen jag ger till "min egen".Jag följer inte helt strikt vad jag lärde mig på kristall o vibrations healgen heller. Går helt efter känslan jag får till mig. Det som var/är bra just med denna healigen.Är det inte är uppbygga av en vis tro/inrikting.

Om du ska på VTH,kan du bara själv avgöra. Vi är ju olika,du kanske tycker att det inte är något för dig.Eller så känner du dig "hemma" med just denna healing. Det vet du bäst själv..

Sedan kan jag tycka att allt förmånga kurser ect är väldigt dyra. Visst ska man ta betalt helt klart.Men när kuserna stänger ute en stor grupp människor.,är det i mitt tycke fel..Men det väl som med detta, som så  mkt annat i vårt samhälle. Att några vill sko sig.För det finns billigare allternativ om man letar lite.Tyvärr så är alla kurser i VTH dyra..

klarabella
0

Vad kostar de då??