Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1350 ggr
snurro89
0

Svarar på frågor.

Jag har en bok, Som heter svarens Bok Och den ska alltså kunna "svara" på era frågor..

Ställ en fråga tillexempel "Är jobbet jag söker verkligen det rätta?" Eller "Bör jag resa bort den här helgen?" "Mår jag bra?" Osv

Skicka ett PM. med din fråga så svarar jag, :)

Songhios
0

Skickat PM

/Inga-Lill

stina63
0

Okej Den boken är bra. Så jag frågar Kommer det att bli en bra dag i morgon dit jag ska?

Ha en trevlig midsommar

Kram Tina

snurro89
0

Diskret ihärdighet lönar sig i längden Resultatet kommer att bli positivt.

[123diddi]
0

oh, vad häftig bok!
vart kan man köpa den, och hur mycket kostar den? :)

kram

Annisangel
0

Nu har jag sänt pm till dig!! Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

[MargaretaA]
0

Man behöver inte ha nån särskild bok. Man kan ställa en fråga och  finna svaren i vilken bok som helst.

Ta en bok, vilken som helst. Ställ frågan, blunda - öppna en sida och sätt pekfingret nånstans vart som helst på sidan och svaret finns där. Men man måste koncetrera sig noga på frågan och verkligen vara "närvarande" när man gör det, annars blir det bara blaha-svar - och ta inte telefonkatalogen - den är svårtolkad Tungan ute

snurro89
0

#4 Den kostar 54 kr, Men man får ta det med lite nypa salt om man ska tro på det eller ej:D.

Tror man kan låna den på bibloteket med… annars Kan man nog köpa den lite överallt Sök på internet^^

[123diddi]
0

haha okejokej, tack så mycket :)

Soffe
0

#6 Tack för tipset Maggan! Jag provar telefonkatalogen Skrattande

[MargaretaA]
0

suck Soffe - jag sa ta inte telefonkatalogen Tungan ute

Ni som mot förmodan har en bibel hemma så är den säkert bra - men det vet jag inte, för jag har aldrig läst den ObestämdFlört

[123diddi]
0

hahahah, du är precis som jag Skrattande

Soffe
0

#10 Hihi.. Jag vet Flört 

#11 Trevligt Cool

stina63
0

Tack för svaret. Den boken har jag sökt innan och den är så bra. Helt otroligt bra svar man får av den.
Ha en fortsatt skön midsommar kväll

Tina

Annisangel
0

#10 Hmm, jag har en minibibel hemma men den är svår att öppna och svårt att bara sätta fingret på ett ord eller bara en mening Tyst Kanske ska testa med den iallafall…. *tsss* Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Inlägget är låst för nya kommentarer