Svarar på frågor.
Jag har en bok, Som heter svarens Bok Och den ska alltså kunna "svara" på era frågor..
Ställ en fråga tillexempel "Är jobbet jag söker verkligen det rätta?" Eller "Bör jag resa bort den här helgen?" "Mår jag bra?" Osv
Skicka ett PM. med din fråga så svarar jag, :)

Skickat PM
/Inga-Lill
Okej Den boken är bra. Så jag frågar Kommer det att bli en bra dag i morgon dit jag ska?
Ha en trevlig midsommar
Kram Tina
Diskret ihärdighet lönar sig i längden Resultatet kommer att bli positivt.
oh, vad häftig bok!
vart kan man köpa den, och hur mycket kostar den? :)
kram
Nu har jag sänt pm till dig!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
Man behöver inte ha nån särskild bok. Man kan ställa en fråga och finna svaren i vilken bok som helst.
Ta en bok, vilken som helst. Ställ frågan, blunda - öppna en sida och sätt pekfingret nånstans vart som helst på sidan och svaret finns där. Men man måste koncetrera sig noga på frågan och verkligen vara "närvarande" när man gör det, annars blir det bara blaha-svar - och ta inte telefonkatalogen - den är svårtolkad 
#4 Den kostar 54 kr, Men man får ta det med lite nypa salt om man ska tro på det eller ej:D.
Tror man kan låna den på bibloteket med… annars Kan man nog köpa den lite överallt Sök på internet^^
haha okejokej, tack så mycket :)
#6 Tack för tipset Maggan! Jag provar telefonkatalogen 
suck Soffe - jag sa ta inte telefonkatalogen 
Ni som mot förmodan har en bibel hemma så är den säkert bra - men det vet jag inte, för jag har aldrig läst den 

hahahah, du är precis som jag 
#10 Hihi.. Jag vet
#11 Trevligt 
Tack för svaret. Den boken har jag sökt innan och den är så bra. Helt otroligt bra svar man får av den.
Ha en fortsatt skön midsommar kväll
Tina
#10 Hmm, jag har en minibibel hemma men den är svår att öppna och svårt att bara sätta fingret på ett ord eller bara en mening
Kanske ska testa med den iallafall…. *tsss* 
Många Goa Kramar
Annisangel