Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1038 ggr
Danglo
0

17 juni :(

så nu har jag både tagit studenten och varit på begravning..

den 12 tog jag studenten och nu idag var jag på begravning..

jag saknar min morfar sååå sjukt mycket.. men jag hoppas att min morfar kommer och söker mig.. jag vill verkligen ha Tecken på att han är stolt över mig..

Älskar dig morfar

Ljuset
0

Sänder många kramar till dig. Förstår att du saknar honom. Han finns vid din sida och jag är säker på att han är mycket stolt över dig.

sven-g
0

I dag skiner solen, legat hela natten och lyssnat på min hunds klago sång. Tyvär han har gått i avel och vet när någon grannes tik löper, och då blir han himla olycklig. Nedanför ett av hussvale bona hittade jag tre döda sval ungar, det var nog det dåliga vädret fel. Ha en bra fortsatt dag.

Mads
0

Beklagar din sorg vännen. Han dyker säkert upp så att du känner honom så småningom.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

Anna-H-K
0

Danglo! Grattis till studenten, känn glädjen över att du "fixat det"…När jag läser ditt inlägg kan jag riktigt känna din Älskade morfars stolthet över dig!!

Han kommer alldeles säkert ge dig små "fingervisningar" på att du "är på rätt väg" & att han finns med dig! Så snart du tänker på honom, finns han hos dig!

Kram med värme, glädje & ljus till dig/Anna

[Pirkkolino]
0

Danglo…jag skickar varmt kram till dig. Pirkkolino

[outgrundlig]
0

#0 GRATTIS till studenten!!!!!

Du tycks ha en sådan tilltro till mycket och i dig själv så din morfar oroar sig inte mycket för dig. Håller med #4 Så snart du tänker på honom………. och du vill ha hans råd/stöd så finns han där för dig!

Kram o grattis igen!

Danglo
0

dte är så att han har liksom hjälpt mig genom min skolgång när jag blev mobbad och allt sådant.. det är det jag tänker på och när han var glad jag saknar han så jävla himmelskt mycket- sorry för ordet- men han fick aldrig se mig i min kostym och mina skor men jag vet att han hade varit så jäkla stolt.. även om han kunde vara sur eller arg så var han alltid glad oavsett vilket för han var alltid glad när han vaknade och såg solen skina eller inte..

och igår hände det en sak.. precis sidan om min morfars gammla lägenhet så bor där en äldre dam också eller något.. och jag och min tjej var på fest hos min kompis som bor precis ovanför min morfars gammla lägenhet festade.. och han bara började gapa och ha sig.. sen bara kastade han upp ett halsband.. men det tog inte så stor skada.. sen efter ett tag hade han gått in sen bara kom han ut igen och då hade han en fjäderbatong ute och han stod och larma som - biiiipp- och sen efter ett tag så började han kasta den upp mot min kompåis balkong.. han missade först sen därefter så kom den upp på balkongen och min kompis pappa försökte ta batongen men den rullade ner lika snabbt.. och då gick han och tog den sen därefter så kastade han upp den igen och då träffade han deras grannes ruta så det blev ett krossat glas.. om han hade pajat min morfars ruta så hade jag gått ner och haft en kniv med mig.. för jag tolerera inte att någon håller på mot min familj.. men som sagt  hade han krossat glaset på min morfars lägenhet så hade jag följt han överallt.. sen därefter kom insatsstyrkan.. och bräckte upp han dörr och jag bara skrattade.. för det förtjänade han..

men som sagt min morfar fick aldrig se mig i min kostym.. eller hur jag var finklädd han hade kunnat vara kvar tills efter studenten.. men jag tänker på han högt och saknar han djupt.. han var mitt allt och nu utan han har jag inget..

jag kan lägga ut en bild senare  på han här ..