Vill bara säga...
Hej där ute på ÖN..
ville bara säga att jag än lever och andas trotts jag inte är ine och skriver här,har en väääääääääääääääääldigt tung mage som snart sitter i marken o släpar ;P och bara väntar på att bebisen ska komma ut.
Önskar alla en trevlig sommar med mycket sol o skratt och massor massor med badande :D
Kram på er
Detsamma! Grattis till ännu en bebis :-) Kram
Oh hej kybele!
Härligt att se dig här en sväng igen….och vilken go mysig boning din lilla bäbis har….men förstår att nu vill den lilla nog komma ut o se sig om och att mamma vill det samma…….må så gott…Kram/Eija
Önskar dig och de dina en underbar sommar :) spännande med en bebis:) Kramizar

:) tusen tack alla :)
ni får gärna gissa när den kommer ;) är beräknad nu i juni :)

Jag tror att hon kommer den 21 Juni!
Lycka till & Önskar er en underbar sommar ;)

Vad härligt att se dig här en stund! 
Stort Lycka till och jag önskar dig en härlig sommar med dina barn!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tack tack :D
än har inget hänt utan går med magen i vädret o pustar *S*
glad midsommar till er alla här ute 

Men älskade sis, när ska du klämma ut ungen? Sitter här o väntar som ett litet fån;) hoppas ni får en trevlig midsommar!

Hej Kybele, jag tror du får en helt underbar midsommar
.
Jag tror du får ditt barn den 20 juni.
Många lyckönskningar till dig och din familj.
En midsommarbebis vad mysigt! Då kan du ha blomsterkrans på huvudet
. Önskar dig lycka till med din bebis!
Kram Erika
Hej,
Hoppas du & magen mår bra ! Har vi inte gissat i nån gammal tråd ? Spännande i så fall att hitta den ju.
Kramar
Amor Vincit Omnia

:) hoppas den kommer snart snart snart :D
Mads de var nog mamma som lagt en tråd *S*
# 12 Ja, jag vill minnas det. Vi får se om vi hittar den för där står kanske datum !
Kram
Amor Vincit Omnia

#12 Ja hoppas bebben kommer snart nu…Minns 91 då jag väntade min Iza…den kanonvarma sommaren, jag vandrade omkring som en svullen boll med "geleklumpar" på fötterna(kändes så av all vätska)..Kunde inte ha några skor, inte sova för det var för varmt…pust…Men natten då hon kom slog åskguden tor med sin hammare & jisses…det var som om himlen öppnade sig & efter det fick vi lite klarare luft oxå!
Kunde ju förstås inte låta bli att tänka på "Ronja rövardotter"..för er som sett & minns den…!
Kram Anna
Ingen bäbbis än?
TempoTempoTempo sis