Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1896 ggr
Mads
0

Dröm om kärlek & slott

Inatt drömde jag att jag skulle sova över på ett slott för att hålla koll på det som jag uppfattade drömmen. Det hände mycket i denna dröm, när jag skulle sova på slottet fick jag mycket andebesök och kunde inte komma till ro. Det var inbrott, ungdomar var där helt plöstligt och hade fest och sen mötte jag en man som fängslade mig så kraftigt att det var ingen tvekan om att vi hörde ihop. Kan nästan se honom framför mig fortfarande och känslan sitter kvar i kroppen.

Jag fattar ofta ingenting av mina kraftfulla drömmar…försöker lära mig tolka och skilja på vad som är ren fiction och vad som kan vara vägledning men svårt är det…Men jag fortsätter plita ner dem i min drömbok så kanske en dag fattar jag vad de betyder.

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Jag kan inte tyda drömmar, men jag skulle nog uppfatta det som att du söker en perfekt tillvaro/förhållande/familjeliv (slottet) men att dina drömmar och planer störs av något/någon hela tiden. Finns det någon i ditt liv som står i vägen för dig?

Kanske kom din "prins" till dig för att tala om att han finns och att du inte ska ge upp…att du ska kämpa vidare mot det som stör ditt liv?

Var bara en tanke…

Mads
0

# 1 Det ligger mycket i det du säger, så kan det absolut vara. Jag blev lämnad när sonen var 6 månader så det familjelivet blev ju inte som man tänkt. Och kärleken har jag längtat efter till och från länge & jag fick själv lite känslan av att Han ville meddela att han inte är alltför långt borta…men så kände jag mig töntig som trodde så…Skäms

Tack & kram

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Alltså känner du mannen i drömmen…eller var det ett främmande ansikte??

Mads
0

# 3 Jag kan inte se honom så tydligt…vet bara att han har brunt hår typ..kan se händer, känna känslorna kring oss och så men inte se ansiktet tydligt.

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Kanske sträcker någon ut sin hand mot dig, men du ser det inte eller vågar inte ta den?

Mads
0

# 5 Nja, jag har inte träffat nån…

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Kan kanske finnas någon i din närhet som avgudar dig, men inte vågar säga det?

Kanske en bra killkompis? Eller någon som bor nära dig?

Ibland har man det framför näsan, men ser det inte! Du måste kanske bara öppna dina ögon och se tecknen du får?

Mads
0

# 7 Svårt det där…har inte så många manliga bekanta jag umgås med och sonens pappa gör allt annat än avgudar mig. Tycker själv att jag är öppen för kärlek nu när jag mår bra igen men kanske har jag missat nåt…då får han puffa på lite så jag fattar vinken Flört

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Du måste kanske bara öppna dina sinnen lite för de små signaler du får. Ofta vågar de inte puffa på, ibland måste man själv sända ut små signaler…

Önskar dig lycka till! Men glöm inte, man kan inte leta efter en kärlek, den kommer av sig själv när man minst anar det….

Kanske drömmen bara var ett Tecken till dig själv att du är beredd för en ny relation nu?

Mads
0

# 9 Jag håller med dig. Innan har jag inte varit öppen och mottagligt. Saknat kärlek i mitt liv men kännt att jag varit beredd på att öppna upp mig för den.

Men nu känner jag att det är välkommet och jag börjar bli mig själv igen. Letar gör jag inte, inte den som springer runt med pannlampa & söker efter en karl Flört Min syster har alltid sagt att jag lägger för lite fokus på män när jag är singel…Glad

Jag tror drömmen kan betyda det du skriver, att det är okej nu om han dyker upp. Lovar att inte vara blyg då, det har jag nyligen fått lite träning i att inte vara och våga mer.

Kramar

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Lyssna inte på din syster. Du måste vara beredd på att träffa någon. Man ska ej heller leta desperat, eller vara ihop med någon bara för att inte vara ensam. En bekant till mig är det - tror jag - ihop med en kvinna för att han inte klarar av ensamheten. Men när jag säger att jag inte tycker att han ser lycklig ut och undrar om det inte är en "övergångslösning" att vara ihop med henne, säger han bara:        

-Ja, men vad ska jag göra….?

Fel,fel,fel!! Han slösar sin tid genom att vara ihop med en kvinna som "är snäll" men som han antagligen inte älskar av hela sitt hjärta. Under denna tid missar han chanserna att träffa och bli ihop med någon som han verkligen kan bli lycklig med. Förstår du vad jag vill ha sagt?

Jag träffade min man bara ett par dagar efter att jag sagt till min mamma att "just nu vill jag inte bli ihop med någon, jag vill vänta lite"…haha, säger jag bara…ett år efter dessa ord var jag nygift!!! Vad jag vill ha sagt är att du verkligen inte ska leta!! När du träffar den riktige vet du det! Du måste bara gripa chansen och kliva över dina egna gränser!

Det blir nog bra! SkrattandeKram!

Mads
0

# 11 Vet precis hur det är. Samma dag som jag mötte vad som hittills varit mitt livs stora kärlek sa jag att jag aldrig mer skulle dejta eller bry mig om män. I alla falll inte på ett bra tag. Samma kväll stod han bara där och 4 veckor senare var jag sambo Skrattande Så när ett sånt möte kommer så är det oundvikligt känner jag, det som ska ske sker och det som är ödet blir ju så liksom.

Kram

Amor Vincit Omnia

Exelle
0

Då vet du ju precis vad jag menar!!!Flört