Peppande möte
Hej alla ;)
Var idag på Vårdcentralen, jag har ju mina krämpor i kroppen & attans med proppar nu & då…
Hursomhelst så mötte jag en man i väntrummet som såg så strålande brun & fräsch ut..& ni vet va länge man kan få sitta & vänta på VC, trots att man har tid…
Vi började språka denne man & jag & han berättade att han förra året, just runt midsommartid hade fått beskedet att han hade cancer MEN han hade direkt bestämt sig "JAG SKA INTE HA CANCER"han tyckte att han hade SÅ mycket att leva för, sin Älskade hustru, barn, barnbarn, fiske mm…Jag tror att hans positiva tänkande & "jäklaranamma" tog död på cancercellerna..Han var idag helt frisk men går ändå på provtagningar osv, berättade han! VAD dessa möten ger mycket!!
Kramar
Hoppas det gick bra för dig Anna, inte roligt för dig med proppar..nu blev jag orolig :-(
Ja på VC kan man få vänta, och alla sitter och tittar åt olika håll, men om man börjar prata så kan det bli väldigt intressant. Många som vill prata.
Ja, det gör mycket för hälsan att man inte ger upp, utan kämpar på, och inte gräver ner sig. Många har ju blivit friska med Positivt tänkande.
Kramiz
Det måste verkligen ha betyt mycket för denna man att ha kunnat bli frisk. Tror att han värdesätter varje ny dag på ett annat sätt.
Har en kollega som har vid ett tillfälle varit så sjuk att de inte visste om han skulla överleva eller inte. HAn ser livet på annat sätt idagsläge.
Hoppas att det går bra för dig Anna och att du blir snart frisk igen
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Tack ! Jag får bära med mig detta livet ut & har lärt mig att leva med det…livet på ena sidan, döden på den andra 
#2 Absolut..Tror oxå att han ser livet på ett helt annat sätt, med tacksamhet för det "lilla"..varje dag!
Kram
Ja, möten är intressanta!
Ibland upplyser de en om något man skall bli påmind om som man har inom sig, t.ex. att Jag skall inte ge upp!!! Jag skall kämpa!!
Hur många gånger tar vi det till oss på de sätt som dessa har tagit till sig detta budskap.
Själv fick jag en förstorad mage att tänka på ett tag, vi får se vad det leder till? Klimakteribesvär?????? tror jag men var orolig i början.
Men Anna, jag är kännande för dig och dina känningar, visste inte om dessa!
Men känner jag dig rätt så är du en som kan göra en störtdykning och ta chanser men du sitter så säkert och du vet detta inom dig. Trots att det ev. kan storma omkring dig så kommer du att landa säkert i denna dykning. Kram

#4 Tack raring…Jag har min tro på att allt har en mening..& en inre styrka har jag precis som du skriver…Kramis
#5 Kramis och & Gonattis då min vän!!!
då lever vi i samma tro.

#6 Det gör vi..& bestämmer du dig för en astralresa inatt så kika gärna förbi..min dörr är öppen för dig
Kram
Vilken tur du hade att få träffa denna fantastiska människa och att du sedan kunde skriva om det här. Glöm aldrig detta möte!
Kram!

#8 Jag behövde verkligen det mötet just då oxå..Jag är tacksam för alla möten jag gjort & gör i mitt liv…även om det är en del människor man stöter på i livet som tycks vilja bita en i svansen…så kan även de visa sig var väldigt stora "läromästare" i ens liv!
Kram
#7 Vad glad jag blir men samtidigt när jag tänker efter så har vi nog redan varit ute på resor ihop
skrattar nu!!!!!! Du e la gooo!!!!
detta e ju helgött som vi i Göteborg säger!! Men svimma inte när jag dyker upp igen på en resa…………jag kommer, var så säker men inte ikväll, tror inte det iallafall för jag e så trött och skall upp imorgon och hämta folk på flygplats. Kramisar från mig