Midsommar
Jag firar inte midsommar, däremot så firar jag sommar solståndet :)
Hej Sisa !
Jag önskar Dig en riktigt skön Midsommar när Du far bort, men mycket god mat och Sol .
Ja själv så ska Jag och Sambo packa in Oss och Våra Fyr-benta Flickor och fara till Svärmor och Svärfar och fira Midsommar. De bor verkligen på landet landet, så det är så skönt att komma dit. Man blir så bortskämd där av Svärmor med god mat och ompyssling. Jag känner ett stort lugn och ro när Jag kommer dit, man kan bara vara . Sen promenera runt i skogen och inandas alla goda lukter och bara låta tankarna flöda.
Ha nu Alla en riktigt härliga Midsommar med Era nära och Kära.
#1 Är det inte sommarsolståndet du firar?

Sisa…Hoppas du får en underbar & magisk Midsommar…
Önskar alla här på Ön en trevlig & fin Midsommar oxå förstås!
Här blir det lite grillning…jordgubbar..& ev lite annat kul!
Kram
jag jobbar som vanligt så det blir inte så mycket firande här.
Hej Sisa och hoppas att din midsommar blir så trevlig som det bara går……
Jag skall vara hemma, men får hit min dotter och några av hennes gamla skolkamrater från grundskolan…så det skall bli kul att få träffa dom med….för dom var mycket hemma hos oss när dottern bodde hemma…dom låg över oxå några ggr….
Så det känns lite som dom oxå tillhör familjen….så det skall bli grillning o annat gott att äta…bara nu solen vill vara barmhärtig o visa sig hela dagen…..egentligen hade man vela testat poolen då oxå, men jag tror inte att det kommer att bli så varmt….suck….
Kram till Er alla andra med och en glad midsommar…..trots väder…bara solen lyser i era hjärtan….det är huvudsaken….
Eija
Trevlig Midsommar :-)- firar på Ramsbergsgården + 4 årig Brölloppsdag:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#9, Grattis Jane till din bröllopsdagsfirande…jag o min gubbe firar 3 årig förlovning till midsommarn….
kram
Eija