Middagsbjudning i annorlunda anda
Jag var på middag hos ett par goda vänner i helgen. Vid flera tillfällen när jag varit i deras hus tidigare så har jag kännt av närvaro men inte sagt något då jag inte vetat hur de ställer sig till det övernaturliga. Bla. när man varit på toaletten så har någon dragit hysteriskt i hantaget från utsidan osv.
Nu var det samma när jag var där i lördags, det blev kallt, jag kände av att vi inte var ensamma. Efter en stund berättar tjejen att det finns ett barn i huset, eller en ande av ett barn. Ja, en pojke på mellan 6-8 år svarar jag. Efter det fick jag fram att han bott i grannskapet, sprungit efter en boll och blivit påkörd utanför detta hus på gatan. Fick berättat av mannen i huset att detta har hänt nån gång på 60-talet. Där fanns även en äldre man i huset som jag tror har bott där tidigare för han gick omkring och fixade och donade.
Spännande middagsbjudning. Inte bara att jag fick uppleva mycket, jag fick också reda på att 2 av mina goda vänner är intresserade av det övernaturliga.
Amor Vincit Omnia
Vad spännande Madde.
Visst är det så att man märker att flera och flera "vågar" berätta om att de också är intresserade! Det är bra!
# 1 Ja, det känns roligt då det är en stor del i mitt liv. Då behöver man inte känna sig annorlunda & konstig samt man kan prata med folk om det.
Amor Vincit Omnia

Härligt & spännande Madde…Nu kommer ni ha ännu mer gemensamt att prata om vid era träffar !
Kram
Så roligt att höra Madde ,det är givande med vänner som har samma intresse.
Kram
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nu har vi haft mycket aktivitet här hemma idag, någon har dragit i sonen, knuffat honom, knuffat omkull hans stol, flyttat dammsugaren m.m. Lite märkligt är det att det blir så helt plötsligt..
Kram på er
Amor Vincit Omnia
Oj, tog du med dej pojken hem? Kanske du ska säga åt honom att lugna ner sig så inte lillfisen blir rädd.
Kram
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 6 Ja Cristine jag vet inte, kan vara så att han hängde på hem. Tyckte dock att han verkade trivas bra i huset där jag var och med de som bor där…Vi får se om det händer mer, lillfisen har kommit och hämtat mig ett par gånger idag och krupit upp i mitt knä och då är han ju lite smårädd.
Kram
Amor Vincit Omnia