Magiskt
Hejsan
Måste berätta något häftigt som jag upplevde i Bulgarien. Åkte dit den 5/6. Havet var spegelblankt när vi kom dit på i fredag eftermiddag..Vi sa att det var det lugnaste hav vi sett. Men lördag morgon var det som förbytt…Vi vaknade av att det var ett himla liv…Så jag gick ut på balkongen o såg stora vågor som brusade fram. Senare på fm så gick vi ner o kollade på havet o då såg vi att det var röd flagg..Folk badade ändå fast man ej får bada…Vi diskuterade vad det kunde va…man skänkte en tanke på olyckan i Thailand..fast sen på kvällen fick vi svaret…Det var fullmåne…hade ej en tanke på det…Månen var stor o vacker…Mycket magiskt…I fyra dagar levde havet om…Sista dagen det var fullmåne var det mellan 3-4m höga vågor…badvakterna hade fullt upp med att vissla o skrika på folk som badade….Alla fick gå upp kändes lite läskigt….Men på kvällen var vi några stycken som gick ut på en pir o tittade på månen…Villken magisk känsla att stå där o se på månen o höra havet brusa under fötterna på en..alldeles kolsvart förutom den vackra månen…Har aldrig upplevt denna starka känsla av magi när man står där o ser upp mot himlen…Nu förstår jag vilken kraft månen har på både vatten o människa…jag brukar reagera på månen men denna gången fick jag en helt underbar känsla. Alla reagerade lika stod där med tårar i ögonen o bara kände kraften från månen
.
embla2

Tack för din berättelse..Kändes nästan som att man stod där & upplevde detta magiska själv! Tack & Kram/Anna
Tack själv….Hoppas att du nån gång får uppleva detta…Går ej att beskriva..kram/embla2

#2 Ja verkligen…Var ett fit tips på en visualisering oxå ju ;) Tack igen 
Häftigt! Hade själv velat stå där på piren! Vilken kodakmoment liksom.
Är kär i månen ja.

oooh så fin så!!
;)