Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1201 ggr
Frostvikarna
0

Orber?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har varit väldigt nyfiken på detta forum och följt och läst trådarna här. Speciellt spänannde är det med bilder och foton och vad som faktiskt fastnar på bild, det fashinerar migGlad (även om det skrämmer mig lite oxå).

Var på skolavslutning i går och fotade i kyrkan med min splitternya telefon och jag blev helt paff när jag tittade på bilderna sedan i datorn. Jag har ju fått med en massa fina Orber!! Kvaliten på själva bilden är urusel då jag inte testat kameran riktigt och hade rätt inställning men orberna lyser fint mot bakgrunden. Ser ni något mer spännande får ni gärna kommentera det.

Mvh Gisela

Frostvikarna
0

en till….

Frostvikarna
0

Fotade lite i vardagsrumet hemma med, visst är det Orber jag har i mitt vardagsrum? Vore kul om någon som är lite mer insatt än mig kunde bekräfta att det är sådana så att man inte tror att man är tokigFlört

Jag har  gjort rent linsen ordentligt och torkat men de kommer med ändå…

Hälsningar Gisela

Eija
0

Hej Gisela!

Väldigt fina o klara bilder….om detta är Orber kan jag inte säga med säkerhet, för det kan vara dammpartiklar med….men om du har sett "spökbilder i fokus" så kan du sätta in dom där och fråga, för dom har nog mer koll på dessa fenomen som kommer på bilder/foton

Du är kanske ny här och vet inte att detta forum om spökbilder startades av en medlem här p g a att det blev så mycket orbbilder som togs upp här, så folk blev trötta på dom….så prova där så skall du se att dom hamnar på rätt forum……kramar/Eija

Frostvikarna
0

Tack, ja, jag är ny här och har väl inte 100 % koll på hur ni har det, ska testa där..

GiselaSkrattande

Eija
0

Ingen orsak….Skrattande….glömde visst att välkomna dig hit och hoppas att du även kommer att trivas här…..