Vad händer med mig?
Nu börjar jag bli lite smått orolig. Jag skrev ett inlägg här för några veckor sedan om att jag kände av saker innan dom hände. Nu är det flera saker som jag inte kan sätta fingret på. Vissa bilder får jag en obehaglig känsla av, som en klump i mellangärdet och en konstig känsla av rädsla men ändå inte, Jag är också väldigt bra på att känna närvaro av saker. Sitter jag med ryggen mot en dörröppning och min pappa smyger och ställer sig i dörren så känner jag närvaron, kan även känna mig iaktagen och förföljd även om någon inte är där. Vad händer, är jag något medium?
(Visste inte riktigt var jag skulle lägga inlägget)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Jag kan bara säga vad jag tror, och det är att du är väldigt mottaglig för saker….sådär var jag lite i min tidiga tonår o ungdom…men sen ändra det karaktär….som typ att jag fick sådana där utomkroppsupplevelser ovh senare även väldig närkontakt av den andra sidan…..
Detta var jobbigt i perioder….och jag blev skrämd även av detta…men samtidigt så väckte det självklart mitt intresse mer o mer, för att jag inte kunde hitta naturliga förklaringar….jag är en sådan person som alltid vill veta….
Då fanns det inte så utbrett dessa saker i media, eller så, men så fick jag möjlighet att åka på några seanser via lokala föreningar, och fick därför lite kunskap om detta, men inte mycket…och inte våga man fråga heller….då var det så stelt och det var mest äldre människor med, och sen var det mer inriktat till det kyrkliga, som jag inte är så bekväm med….
Så idag är det som natt o dag, att gå på en seans….
Men till din undran igen….av vad jag läst här om olika saker, så verkar det som att du är öppen, och bör stänga igen för att få lugn o ro….precis som antagligen jag var…..hur man sen stänger har ju inte jag någon aning om…men troligtvis så gjorde jag det, genom att be dom hålla sig borta från mig….det gjorde jag hårt o bestämt i mitt huvud med tanken….
Jag fick upprepa det många ggr, när dom dök upp….och till slut så gav det sig mer o mer och idag är dom dämpade …..så nu är jag inte alls lika rädd längre, för det kommer inte på det viset till mig längre….

#1 Joo, men blir ju lite rädd av den där "förföljarkänslan" Hur menar du att jag är öppen för dom? Att jag känner av dom men låter dom vara? ^^
Under mit liv har jag haft likadant som du under perioder till och från. Har lärt mig nu mera om det, vant mig att leva med det och acepterat det hela. Visst kan det hela vara skrämmande i början men tids nog kommer du nog vänja dig. Ja det är väll så att du är medial, har ett "sjätte sinne".
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
#2, ja, att du är mottaglig, att dom dras till dig….förstår du hur jag menar……..och vad jag förstår så, får du inte riktigt grepp om vad dom vill eller varför dom förföljer dig….
Det där därför som du behöver stänga av liksom, läste lite om någon som typ tänkte sig inne i en bubbla, där dom inte kunde komma in, och på det viset få dom bortskärmade….
Om du någon gång såg tvprogrammet om mediumet Lisa Williams, hon satte alltid på sig en mössa när hon var klar med sina mediala jobb….på det viset stängde hon av….så alla kan hitta sin grej, och det är väl bara för dig att hitta något som passar dig kanske….
Men det finns nog många här som kan tipsa dig om hjälpmedel till det….för nog vore det skönt för dig att få lung o ro…

#4 Jaha, nu förstår jag
#3 Sjätte sinne har jag hört om, men aldrig trott det skulle hända mig 
Inte medium men medial och har god känsla över energier skulle jag vilja säga. Sjätte sinnet som någon skrev. Du kan ha nytta av att ha en god intuition i allt du gör. 

#6 Tack, hihi, jag läste precis tråden om skillnad på medium och medial och kom på ett gryymt fel i #0 :P
#7 Ja ingen fara på taket men det kan ju låta lite konstig kanske