Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 785 ggr
[Jeremina]
0

Underligt

Jag har haft en lampa på väggen i hallen i säkert 10 år och den har lyst lika jämt. För en stund sedan såg jag ljussken i rummet innanför.

Så gick jag till hallen och nu lyser det en cirkel på golvet i flera skikt liksom. Så har lampan aldrig gett sken på golvet förut. T o m på min svarta gångmatta lyser cirkeln.

Vad kan det betyda? Borde den inte ha gett denna cirkel jämt under alla år?

[Pirkkolino]
0

Jeremina. Försök fota lampan. Kanske det syns i bilden olika ljussken. Vem vet. Glad

[Jeremina]
0

#1 Jag tog 4 kort nu och tro det eller ej men jag fick med en sådan nästan lika stor "orb" upp mot taket som ett par gånger tidigare förra året. Eftersom det inte är önskvärt med dessa bilder här så ska jag lägga in den på spökbilder i morgon.

Men det är svårt att få med cirkeln på golvet tydligen men den är fortfarande kvar och jag kan se den hur väl som helst….otroligt Förvånad

[Jeremina]
0

Jag känner just nu så väl av någon som mådde så dåligt när den gick över och det känns nästan övermäktigt för mig. Snälla Pirkkolino vad ska jag göra?

[Pirkkolino]
0

Vauh…visa bilder där i morgon. Du har besööök. Skrattande Härligt.

[Pirkkolino]
0

Jeremina…du ska släppa taget…och tänka dig själv och din hälsa. Ta inte emot energi av någon som mår dåligt, dö eller levande. För att du behöver din energi själv och även påfyllning av positivenergi. (Det är order)Skrattande Kram. Pirkko, lino

[Jeremina]
0

Min man ligger och sover där vi har datorn som jag lägger in bilder på så därför måste jag vänta till i morgon. Själv sitter jag med min laptop i knät i mysrummet som är innan hallen med cirkeln…..jag ska snart lägga mig och fylla på energi…..Du betyder så mycket för mig Pirkkolino……tusen kramisar Jeremina! Kyss

[Jeremina]
0

Nu var min man upp på toa och han sa att han aldrig heller har sett denna ring förut. Men han kunde inte förklara var det kom ifrån. Så gick han och la sig igen.

[Pirkkolino]
0

#7 Det var bra att hans nattsömn inte bli stört av orb-besökare.Skrattande God natt. Nu sover du också gott. Kramar. Pirkko,lino

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör ett försök och lägger in bilden här i alla fall. Om det inte är okej får väl någon plocka bort den.

Soffe
0

Hmm.. Jag får känslan som att det finns en energi som springer runt där lite överallt.. Men det gör väl de flesta som är på besök.. Typ som att det svischar förbi rätt som det är.. Har du upplevt det Jeremina?

[Jeremina]
0

#10 Jag upplever det mest varje dag men vissa tider är det extra påtagligt. Just nu är det så mycket aktivitet så jag har svårt att hinna med.

När jag känner andar och liknande så är det så intressant att få en orb på bild just då. Det var ju Pirkkolino som tyckte jag skulle ta kort.

Men jag kunde inte få med ringarna på golvet, de var dubbla liksom och över hela hallen. Det har aldrig varit så förut men jag tyckte det kom som från lampan.

Soffe
0

#11 Okej.. Jag kände av att det finns mkt energier hos er.. Därför förstår jag att du inte hinner med just för att energierna är så snabba, kanske inte hela tiden, men just den känslan att det svischar förbi så att du inte hinner registrera vad det är.. Känns som att det är mest aktivitet i hallen oxå..

Hoppas du får lugn o ro snart..

[Pirkkolino]
0

Skrattande Där är orben/anden, jag kände på mig den Jeremina. Tungan ute Kram. Pirkko,lino