Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1723 ggr
Danglo
0

Oranget ljus!?

hej hej !!

fick höra idag att min mamma hade sett ett oranget rött ljussken..

kl var runt tolv kanske lite över eller lite innan tolv och hon skulle gå och ta en kopp kaffe när hon då står vid dörren som är stängd mellan hallen och storarummet det är en (glasdörr) plötsligt ser hon ett oranget gult rött sken som bara stack iväg.. den var runt 10 cm i bred och så kan den ha varit lite mer än 30 cm i längden.. hon visade mig med händerna.. så hon och jag undrar vad det kan vara ?

för min morfar har nyligen gått bort.. men vad kan ett sånt sken vara ?? det undrar jag

Danglo
0

oj det blev lite stav fel på orange haha förlåt mig

Danglo
0

alltså jag har stavfel ^^

Gustav-IV
0

TS: Kan det varit en UFO-ballong?

UFO-ballong. Film och text/UFO Sverige.

PS. Du vet väl att du kan korrigera ett inlägg genom att klicka på "Hantera inlägg" i respektive inlägg?!

[marion69]
0

Vad är en ufo-ballong? Är det detsamma som väderballong?

Gustav-IV
0

#4. Du har en länk i mitt inlägg. Klicka på den.

[marion69]
0

ja nu såg jag. tack.

Men inte tror jag att det var en sådan inomhus hos Danglos mamma iallafall.

Choklad
0

Tror att det var en ande-orb en energi från din morfar kanske…orange står för glödande värme och samhörighet..vet ej om det kan va till någon hjälp?

U R us

Gustav-IV
0

#6. Aha, jag tolkade som att hon såg saken genom något fönster.

En annan tanke som precis slog mig: Det kan vara någon som lekt med en laserpekare.
Har själv varit med om det, då precis hemma från ett krigshärgat område. Jag såg en röd prick röra sig på väggen, så jag kastade mig snabbt på golvet i tron att jag skulle bli beskjuten…

Choklad
0

# 8 Hahaha   förlåt men det lät så kul..Skäms

men jag trodde att det var en stor energi som menades..min son såg en sådan fast vit för bara några dagar sedan och den var ungefär 10 cm i diameter…

U R us

Danglo
0

en laserpekar ljus är typ inte 30 cm långt och 10 cm brett.. och vi har bara en dörr till stora rummet.. och den var precis vid dörren och åkte fram och sen när den skulle upp så försvann den..

Gustav-IV
0

#9. Om det var mitt "duckande" som var kul, så håller jag med.

Då var det dock inte så roligt. Pulsen går upp mer än duktigt… Både då och en gång innan, då huset jag satt i verkligen besköts.

Gustav-IV
0

#10. Att avgöra storlek är inte det lättaste, speciellt inte då hjärnan ställer in sig på fara, vilket sker långt innan man reflekterar över vad man verkligen ser.

Choklad
0

# 11  Isåfall ber jag om ursäktSkäms…hur kunde huset bli beskjutet bara sådär?Förvånad

U R us

Danglo
0

men vi har liksom inga fönster i hallen för jag bor i en lägenhet så det är svårt att pecka med en laserpenna upp hit

Gustav-IV
0

#14. Jag har heller inga fönster i min hall, men det skulle inte vara några problem för en laserpekare att leka längst någon av hallens väggar.
Laserpekare var bara ett förslag på förklaring, och det behöver naturligtvis inte vara rätt. En ritning på din mors lägenhet, med mått… skulle kunna visa om det är troligt eller inte med en laserpekare.

#13. Jag befann mig i ett land i krig. Senare visade det sig att det inte var fientlig eld (utan egen personal), men det visste jag inte då, och det gjorde mig inte mindre svettig då jag låg och tryckte mot golvet utan att kunna få kontakt med omvärden.

alexandra09
0

låter som ngt liknade min lillasyster upplevt. Hon såg ett orange svävande klot typ. beskrev hon…kanske var hennes skyddsängel? någon som vill vaka över någon kanske…?=)

kram

Danglo
0

tror det var min morfar som försökte visa sig.. för min mamma och min morfar stod verkligen varandra nära..

chik
0

Hej!1

Om det var vi 12tiden på dagen, så kan det vara någon refläx från något.

"Man måste vara uppen för allt."

Lena.P är jag i verkliga livet.

Danglo
0

nej det var på kvällen..