Studenten 12 JUNI
Jag sitter och tänker om jag ska springa ut glad eller ska jag bara ta det lugnt.. men om jag är glad så kommer min morfar vara stolt.. det vet jag.. och jag ska åka i en likadan bil som han har när han var yngre.. och det är en ära att göra.. han hade inte behövt gå bort så snabbt.. han hade kunnat vänta med de.. jag vet att jag inte tänker klart men jag hata gud just nu.. han tog någon som gav goda råd.. och han hjälpte alltid mig genom skolan när jag hade det svårt.. jag sitter och lyssnar på musik som han gillade och jag sitter och kollar på kortet där han ler/skrattar och det glömmer jag aldrig.. han var/är en god människa fast han var sträng men han var alltid rättvis..
men tar jag och går ut glad så vet jag att han också kommer alltid vara glad.. och ibland nu när det regnar så vet jag att han skrattar och säger.. ja du sticker till skolan fast det kan bli storm och regn men du gör det även när det är solsken.. och han sa en sak innan han somna in också.. han sa så här.. - jag blir alltid glad när jag vaknar och ser solen skiner- och då när han somna in så var det hur fint väder som helst.. och jag hoppas han kan fråga han däruppe om det kan bli fint väder imorgon.. ^^
jag kan lägga ut en bild på en sån bil han hade innan- som jag ska åka i :D
men jag kommer springa ut glad och kommer alltid tänka på morfar.. jag älskar han oerhört mycket..
Älskar dig morfar<3<3
Danglo. Ha det bra i morgon.
Jag säger Grattis redan nu. Kram. Pirkkolino

Önskar dg en fin dag i morgon på Studentdagen!

så fin dag blev det inte men jag tänker på att min morfar hade sagt - Jag är stolt över dig mitt barn- det vet jag att han hade sagt och det var han som har gjort för den jag är idag.. och tar studenten.. jag hade aldrig klarat det utan han..
min bil är inte röd :D