Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 797 ggr
[Jeremina]
0

Besök

Jag har flera gånger haft besök av ett svart djur och min syster har också sett det. Hon trodde det var en katt. Nu har jag sett klarare och det visade sig vara en kanin som mina grabbar hade i slutet på 80-talet.

Hon hette Sotis och var svart. När vi sålde henne försvann hon efter en vecka i skogen och hon hittades aldrig av de nya ägarna.

Jag visste att ett djur tagit henne men ville inte berätta för sönerna. Nu visar hon sig här hemma för att tala om att hon har det bra.

Äntligen kan jag få ett avslut på detta, för det var jag som absolut ville sälja henne då hon blev en stor kanin och inte var dvärgkanin som säljarna sagt till oss. Då hon försvann fick jag så dåligt samvete för att vi inte behöll henne.

Nu är jag lugn och minns denna busiga och fina kanin när hon levde och skuttade omkring. Glad

Eija
0

Det var verkligen skönt för dig Jeremina, sådant kan vara jobbigt, man liksom sätter skulden på sig själv….det är ju då dessa magiska ord kommer "tänk om"…. och sen så tror man att man hade kunnat hindra saker om man hade gjors så eller si….

Men jag tror att det är mening i allt man gör, för annars så skulle vi inte kunna gå ett steg här i livet utan att tänka oss för…..och så kan  man inte leva för då är det inte ett liv längre….

Så skönt att du fick ett avslut äntligen på detta Jeremina….kram

Eija

chik
0

Jeramina.Det var väl sjönt att du fick veta..Man mår alltid bätre då.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mads
0

Skönt att du vet, som de andra skriver så känns det bättre då.

Kram

Amor Vincit Omnia

Shar
0

Åh va skönt för dej! Det är allt för många som lever i ovisshet, skönt att få bekräftat att allt är bra!

Kram Shar

Och Hej, det var länge sen! Kramar Shar

[Jeremina]
0

Hej och kram till er alla….Kyss

powderpuff
0

vad skönt att få ett avslut och veta att kaninen har de bra.

Har också börjat se något sådant litet, i storlek med en katt,  här hemma. har sett det ett par gånger. Den är rätt ljus i färgen.

Kram

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

[Jeremina]
0

#6 Är den inte lite mindre än en katt? Har någon i familjen haft en stor hamster?

powderpuff
0

Har aldrig haft en hamster. Har bara sett den i ögonvrån och då har de gått snabbt. Ena gången hoppade "det" upp på  vårt matrumsbord.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

JILE
0

Vad fint Jeremina att hon kom och visade sig för dig, hon har förlåtit dig såklart :-)

Kram