Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1004 ggr
Red-Lady
0

Godmorgon

God morgon på er alla. I dag är det mulit och regn här.

Jag hoppas att ni alla får en bra dag.

Shar
0

Godmorgon. Solen skiner, första dagen den här veckan, underbart!

Pionerna har slagit ut, har inte sett det i regnet tidigare i veckan <3

Ha en härlig dag!!

wolfie
0

God morgon!

Regnar för fullt här..

Hoppas vädret blir ok för alla som slutar skolan i dag!

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här är det mulet och det ska tydligen bli regn idag med men enligt rapporten så ska det sluta till kvällen vilket vi håller tummarna för. Här ska det spelas brännboll med Robins klass, föräldrar och syskon så då vill vi inte ha regn. Vi ska även grilla hamburgare och fika, så jag ska baka tårtor på förmiddan, dricker kaffe nu och njuter av den härliga morgonen innan det är dags att åka och handla allt till kvällen.

Önskar er alla en fin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er alla.

N.Halland har vi uppehåll än så länge.Men vi behöver regn..

Red-Lady!!Hej va länge sen jag såg dig.Hoppas att det är bra med dig o de dina..

Ja!Ni skall alla ha en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Chik

Tack här är det bara bra. Det har bara varit lite mycket här. Men nu är jag tillbaka Ha det gott vi hörs

sweethoney
0

God morgon alla!

Här är det fladdriga nerver i magtrakten idag. Om drygt 1 timme ska jag göra något stort och spännande. Vad det är vill jag inte riktigt tala om än…… Flört

Solsken och blå himmel, 13 grader varmt = rätt fin dag. Glad

Önskar er alla en härlig dag nu!

Kram

Amor vincit omnia

Red-Lady
0

Skall du köra upp idag Jag håller i så fall tummarna för dig.

Det är bara en ren gisning

sweethoney
0

#7 tack för hållna tummar… *ler* men det är inte uppkörning, den gjorde jag för snart 22 år sen. (hua vad tiden går…. Obestämd )

Kram

Amor vincit omnia

Britt-Marie
0

Hejsan och god Förmiddag!

Sitter här fortfarande i min mysdress. Har inte kommit till skott att komma i mina vanliga kläder ännu, det är inte så brottom. Utsnför så är det mulet, men det regnar inte. Det är 12 grader varmt, så det är ändå varmare nu än det varit tidigare i veckan.

Vet inte riktigt hur min dag kommer till att bli, har inte någonting inplanerat. Hoppas väl på att få träffa lilla Thea en liten stund. Jag längtar efter henne så fort jag lämnat henne. Men de nyblivna föräldrarna måste få ha sitt i ro och känna in sin nya situation med ett litet barn i familjen.

Nu skall jag kika runt lite här på ÖN och sedan skall jag väl alla fall försöka komma i  kläderna.

Ha det gott alla Ö-Bor

chik
0

sweet Håller med tummar o tår,för vad det nu är som skall bli gjort.

Britt-Mari.Barnban är så mysigt….

Hiker 

[Chakra]
0

Lyssna till ditt hjärta som vet vad du känner…strömmar ut i etern just nuGlad

Har hunnit göra en hälsoprofil och cyklat mig svett på motionscykel såhär på morgonen/förmiddagen.

Är ledig från jobbet ända till onsdag nästa vecka.Känns så skönt!

Hela denna veckan har jag tagit fel på dag så för mig är det fredag idag!Skrattande

Marina2
0

Hejsan. Här i Skummeslöv har vi mulet blir förmodligen mer regn senare.

Önskar er alla en bra dag.

Speja
0

Hej Hallå !

Här i Dalarna strilar regnet ner, bara +4 ute.  Man  börjar man bli lite trött på all denna kyla och regn som varit i några dagar.  Trött och seg blir man med efter att inte sett solen på några dagar. Men vädret kan man ju inte styra, så man kan bara hoppas att det blir bättre, och det kommer det ju bli med.

Hoppas att Alla får en underbara Dag, skönt att bara vara ibland med !

Kram

Erika-A
0

Godmiddag,
Här i Borås är det omväxlande väder. Ena stunden regnar det andra skiner solen igenom molnen. Längtar efter värme och solsken nu! Cool
Ha en fortsatt bra dag alla!
Kram Erika

Eija
0

God dagens Red-Lady och alla andra med för den delen….va kul att se dig här igen….

Här är det grått men ibland kikar solen fram mellan molnen…men det känns varmare i luften nu, 14 grader är det trots gråvädret…ser fram emot mer värme nu, kankse därför många känner sig trötta o hängiga….

Inga större planer för dagen här heller, men lite sneglar jag mot att ta ut alla mattorna o piska dom när det nu äntligen är uppehåll…och sen köra en storstädning….men som sagt var orken är inte på topp….så en får se, det springer ju inte bort om man kan säga så….

Kram på er alla

Eija

chik
0

Ser att det är mycket regn i hela vår avlånga land.

Men här 1,2 mil n om Ullared har vi haft sol o varmt åska käns det som…

Choklad
0

Har just varit ute på en liten promenad, det blåser är mulet och regnet bara väntar….känns som att det ska bli åska…Önskar alla en fortsatt bra dag!

U R us