Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 929 ggr
Soffe
0

Dröm

Nu när det skrivs mkt om drömmar kom jag på en händelse från häromnatten..

Jag drömde, men jag kommer inte ihåg själva drömmen helt..

Det jag minns nu är att i drömmen så kommer det en vad jag tror är en man.. Jag ser bara armarna med händerna som tar tag i mig och vill inte släppa.. Jag kämpar emot och säger släpp, släpp, släpp.. Jag försöker vakna, för jag känner det så verkligt att någon håller i mig att jag vaknar på riktigt och det kändes obehagligt även när det släppte.. Jag kan inte svära på att jag kände närvaro när jag vaknade.. Och inte heller om det va någon från andevärlden som gjorde detta..

När jag tänker på det nu så känner jag känslor som sorg, kärlek.. Känner kallt om min armar..

Någon som vill hjälpa mig tolka detta? Gärna privat via PM om det går bra..

Tack på förhand.. Kram

Soffe
0

Jag är på väg att inse vad detta var/är, men jag tar gärna emot hjälp, för jag känner mig samtidigt osäker..

Choklad
0

Jag tror att det var någon som kom till dig och ville dig något, att du skulle följa med någonstans….

U R us

Soffe
0

Okej.. Det konstiga va att personen kom från ett annat håll.. Jag var alltså inomhus och jag kunde gå rakt fram och till vänster, kanske höger oxå.. Personen kom från vänster håll och tog tag i mina armar, det tyckte jag inte om då det va obehagligt..

Choklad
0

Ok ..vänster är din kvinnliga sida, där du tar emot energier. Andar brukar komma från den sidan sägs det..just att det var kallt.. Någon ville ge dig något..healing kanske? Synd att du kämpade emot, blev du rädd? Sorgen ..sörjer du någon eller något?

U R us

Soffe
0

Ja jag kände lite närvaro nu när jag skrev om detta och tänkte på det.. Då passar dem på att komma :-) Kan va healing, men så fick jag lite kontakt med en anhörig så kanske det va han eller om jag inbillade mig det och det va min guide istället som jag brukar prata med ibland..

Ja jag blev rädd, tyckte det blev obehagligt eftersom personen inte ville släppa.. Mer skriver jag inte eftersom det finns mkt privat som jag inte vill skriva här..