Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: böckerfilmtips
Läst 1118 ggr
Happyspirit
0

Mia Ottossons nya bok!

Nu är Maria Ottossons nya bok ute jag ska läsa den.

Den finns att köpa här.

http://www.miaottosson.se/Webshop.htm

Erika-A
0

Hej,
Vad lustigt! Kom precis att tänka på henne och boken i eftermiddag.
Ska kika in länken.

**Obs. Länken funkade inte för mig. Var tvungen att skriva in den. Kom till Facebook…hmm…konstigt.
**
Kram Erika

Happyspirit
0

Men va sjutton jag kommer till hennes sida när jag klickar på den. Ska genast kolla upp det!

Happyspirit
0

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=10504

Prova den här i stället :)))

Erika-A
0

Hej igen, Kolla länken när du går över den så ser du att den går till facebook.com…. Du kan också högerklicka och ta egenskaper.

sven-g
0

Den blir det nog till att läsa, har gått en kurs för henne en underbar  tjej.

Happyspirit
0

Mia är en supergo och duktigt medium.<3

Anna-H-K
0

Tack Happy för tipset…Mia är en lika go tjej som du & lika duktig i sitt mediumskap! Ni är helt underbara! jag ska läsa den!

Varmaste kramen/Anna

Happyspirit
0

Tack för dina fina ord Anna <3¨

Kram på dig<3

Happyspirit
0

Fungerade den senaste länken bättre Erika?Flört

Happyspirit
0

Ja, just jag Sven g du har ju gått för Mia också!Skrattande

Indiania
0

Jag har beställt Mias bok.Har hon skrivit fler böcker?

" Var nära naturen - var när dig själv "

[outgrundlig]
0

Verkar intressant att läsa! Finns boken ute i bokhandeln eller kan man bara köpa den via denna länken? Den sista länken funkade fint.

Happyspirit
0

Va, bra att länken fungerade bra nu. Jag vet inte om Mia har skrivit någon bok tidigare eller om det här är hennes första. Vet inte heller om den finns på bokhandeln ännu.<3

Lilj-an
0

Boken finns att köpa på bokus.se för 136:-Glad

[outgrundlig]
0

Ok, då vet jag iallafall var jag kan köpa den om den inte finns i bokhandeln, verkar vara intressant att läsa.Glad Tack för tipset!

Happyspirit
0

#11 Pratade precis med Mia. Hon har inte skrivit någon bok innan, det här är hennes första bok. :)

maiya
0

Tack för boktipset Happy och länken.

Nu har jag beställt boken,ser fram imot att få läsa den.

Det verkar vara en kanonbra bok.

Kram.

sven-g
0

#10 Detta förändrade mitt tänk, och fick ändra sätt att arbeta. Hade nog varit mycket för cold reading innan. Och detta helt omedvetet, plockat minnen ur auoran. Även att leverera en önskad kontakt, helt nytt tänk för mig. Så det är nyttigt att ha lite olika lärare. Även om jag enbart håller på med detta, för jag tycker det är kul.

Indiania
0

#16 Tack då vet jag det, misstolkade när det stod Mias nya bok.

Det skall bli mkt intressant att läsa boken!

Happyspirit
0

#19 Ja, det var ju inte så bra uttryckt av mig förstås, men jag visste inte då om det var hennes första eller om hon skrivit flera böcker innan. <3

Men nu vet vi ju hur det ligger till. :)))

Happyspirit
0

Skrattande

Indiania
0

Skrattande

Happyspirit
0

Va roligt Maiya, då får du berätta för mig för du lär få boken innan jag kan beställa den själv. ;)

Kramis

Erika-A
0

Hej igen,
Nu fungerade länken bättre! Glad
Ska bli intressant att läsa boken sedan.

Kram Erika

Happyspirit
0

Va bra Erika!Skrattande

Kram tebax.

[Vintersaga]
0

På torsdag kommer jag till Karlstad och ska träffa henne då - så dår får jag boken i min hand :-)

Vet att det är en mycket annorlunda bok och faktiskt ganska omskakande sådan, eftersom hon skriver om sina egna upplevelser… och de har inte alltid varit så trevliga. Jag skulle kalla detta en andlig thriller!

Verkligen en bok jag rekommenderar, speciellt för andligt intresserade människor - eftersom den visar på en värld som vi inte är vana vid att möta i våra diskussioner på nätet.

För övrigt kan jag bara hålla med de som har gått kurs för henne - hon är en fantastisk lärare och har mycket att ge som få andra ger i vårt avlånga Mediumsverige!

Kramis Rickard

Happyspirit
0

Skrattande